Carrefour se preocupă constant ca românii să aibă acces la o alimentație sănătoasă, bazată pe ingrediente de încredere, la prețuri convenabile. Din 16 septembrie, Carrefour a dat startul Săptămânilor Tranziției Alimentare, alături de zece parteneri locali. Campania urmărește ca românii să aibă acces atât la produse de calitate la prețuri accesibile, cât și la informații despre o alimentație sănătoasă.
Astfel, în perioada 15-28 septembrie, consumatorii vor descoperi în magazine și online o selecție specială de produse sănătoase la un preț promoțional, mai prietenoase cu mediul înconjurător. Promoția va include produse din gama Carrefour, alese atent din 3.600 articole marcă proprie, produse local, Carrefour Bio (1.200 de articole), Drag de România (150 de articole) sau Filiera Calității (30 de articole).
Pentru a aduce la raft aceste produse, Carrefour colaborează cu precădere cu producători mici și mijlocii, respectând rețetele de altădată sau oferind consumatorilor produse de indicație geografică protejată, mai puțin cunoscute publicului, produse marcă proprie fără conservanți sau aditivi controversați. Anul trecut, 70% din produsele marcă proprie noi au fost fabricate în țară, asigurând un lanț de aprovizionare mai scurt.
Fuchs Condimente, Albalact, Five Continents Trading Company, Delaco, Dry Fruits Transilvania, Smithfield România, Strauss Coffee, FrieslandCampina România, Artesana și Nutrivita sunt cele zece companii din România care au semnat Pactul Tranziției Alimentare, un angajament asumat alături de Carrefour pentru producție responsabilă a alimentelor, reducerea ambalajelor, transparență în relația cu clientul și grija față de biodiversitate și climă. Campania promoțională va include produse provenind de la cei 10 semnatari din România ai Pactului Tranziției Alimentare, precum și o selecție de articole de la cei 50 de furnizori internaționali care au aderat la acest angajament.
Tranziția Alimentară înseamnă o schimbare a modului în care ne relaționăm în general cu alimentele: pentru consumatori, alegeri mai informate și mai responsabile, care duc la o alimentație mai sănătoasă, la o dietă mai echilibrată și educare la sustenabilitate. Pentru producători, asumarea Tranziției Alimentare înseamnă mai multă grijă pentru mediu, prin reducerea cantității de ambalaje sau folosirea ambalajelor reciclate, protejarea biodiversității, un proces de producție transparent și reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră.
Campania face parte din strategia globală Carrefour Act for Food, cu accent pe produse sănătoase, crescute sau cultivate după principii stricte de calitate, cu respect pentru mediu.