Trenta Pizza încearcă astfel să recunoască faptul că în fiecare dintre noi există tot felul de pofte și că putem să le mulțumim pe toate jucându-ne cu ingredientele, texturile, gusturile și cu granițele dintre specificurile diferitelor bucătării. Este un brand care își propune să aducă consumatorului experiențe noi – a început acest lucru cu Trenta Pizza Artigianale și Trenta Vegană, iar acum continuă cu reinterpretarea bucătăriei italiene împreună cu chef Alex Petricean, pentru că diversitatea gastronomică este importantă, iar o felie de pizza te poate duce în orice colț de lume, nu doar în Italia.
“Bucătăria românească face parte din fiecare dintre noi. Pentru unii înseamnă mult, pentru alții mai puțin, așa cum unii dintre noi mai norocoși au experiențe frumoase în ceea ce o privește, iar alții au amintiri nu foarte plăcute. Oricum ar fi, bucătăria românească ne reprezintă și vorbește despre cine suntem și unde ne aflăm, adică în spațiul carpato-danubiano-pontic, cel extrem versatil geografic și încărcat de multă istorie în relație cu multe popoare. Din perspectiva proprie cred că bucătăria și implicit gustul românesc ne ‘atacă’ cel mai rapid simțurile gustative și e păcat să pierdem acest simț de identitate culinară.
În sufletul meu zace sigur un suflet de italian. Bunicul meu din partea mamei se numea Marconi-Ionescu după numele de familie. Așadar de sânge, precum o spune și numele, sunt jumătate român, jumătate italian. De altfel și la aspect mi se spune adesea că arăt mai mult a mediteraneean decât a român. Cred că partea mea italiană s-a certat mereu cu cea română pentru a cizela bucătaria românească folosind tradiția, identitatea și mândria, s-a luptat pentru simplitate, descoperire de ingrediente de foarte bună calitate și dragoste pentru moștenirea gustativă a poporului. Românii ar trebui să își iubească mâncarea așa cum o fac italienii. Și aici este unul din mesajele pe care vrem să le promovăm în această campanie. Dragostea românului pentru pizza și dragostea sa pentru gustul local, cel românesc.”
Chef Alex Petricean
Noua ediție este limitată, fiind valabilă până pe 31 iulie 2023. Dar nu este una singulară – cu timpul vor fi lansate mai multe ediții cu produse speciale în meniul Trenta Pizza, punând pe blatul de pizza tot mai multe gusturi și aducând în bucătăria italiană și alte influențe, pe lângă cea românească.
Dar momentan dă-i ceva să mănânce românului din italianul din tine!
Poftă bună și buon appetito!
Trenta Pizza este o afacere cu acționariat 100% românesc ce s-a născut în urmă cu 18 ani, fiind printre primii jucători de pizza delivery din București.
În fiecare an Trenta Pizza a crescut, iar acum deține 11 puncte de producție și vânzare și un hub central unde se produce aluatul proaspăt pentru blat. Zilnic livrăm peste 3.000 de pizza către clienții din București și împrejurimi.
În 2021 am depășit pentru prima oară cifra de 1 milion de pizze livrate anual și o cifră de afaceri anuală de aproape 8 mililioane de euro.
În 2023 Trenta Pizza își propune să depășească o cifră de afaceri de 10 milioane de euro, concentrându-se pe dezvoltarea componentei de vânzare online și investind în digitalizare.