Întâmplarea face că fix în perioada aia mă uitam după niște mocasini și i-am cerut detalii. Evident, mocasinii erau Gucci. Povestindu-mi, și-a dat seama că și puloverul era Gucci. Dar și rucsacul tânărului era tot Gucci. Asta a reușit să facă Alessandro Michele – a unit generațiile, a schimbat fața universală a stylingului și a spart cu grație barierele de gen.

Tot prietena mea îmi povestea că i-au atras atenția coafurile perfecte, structurate, dar lejere, ale doamnelor pe care le tot remarca în vacanța din Italia. Coafuri puse în evidență de bijuterii vintage din aur galben masiv, de jeanși albi, purtați la orice vârstă, și de pantofii loafers de la Gucci.

Acesta e și meritul lui Alessandro Michele – spre deosebire de companii care și-au pierdut identitatea sau au pierdut un public, câștigând unul nou (vezi Moschino, Balenciaga sau Paco Rabanne), de la Gucci se îmbracă și cântărețele pop-rock ale momentului, și oamenii de afaceri, și vedetele de film, și cei mai cool tineri de pe mapamond, și trapperii, dar și cucoanele cu o alură burgheză și pudeli albi în lesă. Or, având în vedere contextul actual al modei, asta înseamnă enorm. Citește continuarea pe elle.ro.

ARTICOL PRELUAT DE PE ELLE.RO.

   

Urmărește cel mai nou VIDEO

Google News Urmărește-ne pe Google News

Comentarii (1)

ivryernest   •   24.11.2022, 13:20

Articol publicitar, cu titlul în limba engleză. Ziarul se cheamă, însă, Libertatea ! Găsiți erorile...

Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.