Inspirat de traditia si abordarea occidentala a presei sportive, ProSport a reusit sa convinga de la prima sa aparitie, fapt care i-a permis, in foarte scurt timp, sa-si asume postura de lider al pietei de specialitate.

Grafica, inovatiile sau subiectele propuse in cele peste 3.300 de aparitii l-au impus in peisajul presei romanesti postdecembriste. Practic, n-a fost eveniment de marca din 1997 incoace pe care ProSport sa nu-l fi anticipat si reflectat pe larg in paginile sale. Campionate Mondiale, Olimpiade de vara sau de iarna, turnee finale fotbalistice, performante nationale in competitiile batranului continent, schimbari de antrenori, transferuri de rasunet, bucurii sau dureri, toate si-au gasit locul in ProSport, fie ca acesta a vazut lumina tiparului in format mare sau compact. Cititorii au fost delectati, in acest prim deceniu scurs din istoria ProSport, cu zeci de concursuri atractive, cu mii de premii in bani sau obiecte de valoare, dar mai ales cu placerea de a citi zilnic tot ceea ce conta in lumea sportului.

Este lider al pietei de specialitate

Pentru partenerul sau neconditionat, cititorul, ProSport a inventat cu succes editia duminicala, suplimente speciale, ghiduri tv. Mai mult, cel mai influent ziar de sport din Romania are deschise in prezent mai multe subredactii decat majoritatea ziarelor generaliste de la noi: in Cluj, pentru transilvaneni, la Craiova, pentru olteni, la Bacau, pentru moldoveni, iar la Timisoara pentru banateni si cei din vestul tarii, la care se adauga redactia centrala din Capitala. ProSport le-a facut aceeasi promisiune tuturor, si anume ca, dupa ce a cantarit faptele, a masurat eroii si a deconspirat secretele, ceea ce a contat a fost informatia corecta, rapida si dinamica.

Alexandru Catalan

 
 

Urmărește-ne pe Google News