„Este dezamăgitor, daca nu chiar tragic pentru o capitală europeană, să nu avem un patinoar funcțional. Acest obiectiv așteaptă investiția Primăriei încă din 2013. Mi-e foarte greu să înțeleg, pentru că există suficiente resurse la nivelul administrației locale, cu o Primărie bogată, cu foarte multe posibilități financiare. De ce nu poate realiza această investiție?”, a afirmat Ionuț Stroe.

Lipsa acestui patinoar reprezintă o adevărată tragedie. Este vorba despre lipsă de competență, despre lipsă de interes. Resurse există.

Ionuț Stroe, ministrul Tineretului și Sportului:

El a precizat că situația se deblochează „doar cu concursul Primăriei Municipiului București”.

„Fie refac un nou contract de execuție, fie încredințează lucrarea altei entități. Ipoteza transferului către CNI, avansată în articol, poate fi luată în calcul, însă este ceva extrem de greoi”, a continuat ministrul în emisiunea Adriana Nedelea LA FIX.

„Cea mai la îndemână soluție ține tot de Primăria București. Finalizarea lucrărilor de către Primărie este un lucru normal și trebuie să își onoreze cuvântul dat și angajamentele asumate prin acte normative.

Chiar am vorbit cu CNI care ar fi solicitările lor pentru asemenea investiție, am făcut o evaluare și mă gândesc din ce în ce mai serios să găsim un teren în București de 15-20.000 de metri pentru construirea unui nou patinoar de 3-5.000 de locuri. Există două variante, dar abia când va fi totul clar și fără probleme de natură juridică le voi face publice”, a mai afirmat Ionuț Stroe.

Mă gândesc din ce în ce mai serios să stabilesc cu cei de la CNI să punem din partea MTS la dispoziție un teren de 15-20.000 de metri pătrați pentru realizarea de la zero, într-un regim mult mai rapid, clar și limpede, a unui patinoar de 3-5.000 de locuri.

Ionuț Stroe, ministrul Tineretului și Sportului:

Care este situația Patinoarului Mihai Flamaropol

Patinoarul Mihai Flamaropol din București a fost închis în 2012, iar după 8 ani este gata doar în proporție de 35%.

Din septembrie anul trecut, după ce Primăria Capitalei a reziliat contractul cu asocierea UTI-Astaldi, constructorul care câștigase contractul de 22 de milioane de euro în urma licitației, nu s-a mai mișcat nimic, arată materialul publicat astăzi de Libertatea.

 
 

Urmărește-ne pe Google News