„China este o piață uriașă, care nu poate fi neglijată și spre care FIFA se îndreaptă în mod special, pentru a ajuta la dezvoltarea fotbalului”, a declarat directorul de marketing al FIFA, Thierry Weil.
Oficialul a recunoscut, totodată, dificultățile întâmpinate în vederea încheierii acordului, în condițiile în care potențialii sponsori evită în această perioadă o asociere cu FIFA, din cauza scandalului de corupție cu care se confruntă forul fotbalistic mondial.
„Ar fi greșit din partea mea să spun că nu am avut dificultăți. Vă puteți imagina, ținând cont de perioada și circumstanțele actuale, ce se întâmplă la FIFA. Nu este ușor să vinzi. Suntem în discuții cu diferite companii, dar suntem de asemenea realiști să spunem că situația nu se va schimba înainte ca reformele să fie aprobate de Congres și înainte ca noul președinte să fie ales, pe 26 februarie”, a adăugat Thierry Weil.
Brandul Alibaba E-Auto va avea o prezență puternică pe ambele stadioane din Japonia care vor găzdui ediția din acest an a Campionatului Mondial al cluburilor, competiție programată în perioada 10-20 decembrie.
Anunțul cooptării noului sponsor vine într-un moment în care FIFA e zguduită de un imens scandal de corupție.