La 3 ani de la debutul ca Partener Oficial, Indesit confirmă că implicarea sa în fotbal s-a dovedit o cale eficientă de a-şi consolida vizibilitatea şi a-şi promova valorile în piaţă. Competitivitatea şi puterea sunt valorile comune împărtăşite de Indesit şi Arsenal Football Club, care fac din acest parteneriat mixul perfect prin care brandul de electrocasnice poate relaționa cu consumatorii şi fanii jocului de fotbal.
În plus, în sezonul 2014/2015, Indesit va fi şi partenerul principal al “Junior Gunners”, clubul oficial al tinerilor suporteri Arsenal, crescându-şi astfel vizibilitatea în diferite zone de interes prin programul “Junior Gunners”.
“Suntem extrem de mulţumiţi de această reînnoire a contractului cu Arsenal Football Club. Continuarea parteneriatului reprezintă o provocare pentru compania Indesit, care crede cu tărie că acţiunile de sponsorizare creează un mediu propice pentru a obține interacţiune cu brandul, nu doar o simplă cale de a stimula creşterea vizibilităţii acestuia”, declară Neil Tunstall, Director Executiv de Marketing al Indesit.
Vinai Venkatesham, Director Executiv Comercial al Arsenal Football Club, a adăugat: “Suntem încântaţi că Indesit continuă asocierea cu Arsenal Football Club pentru încă trei ani. Noi muncim foarte mult pentru a dezvolta relaţii de lungă durată cu toţi partenerii noştri şi suntem foarte mândri că suntem o parte importantă a planurilor strategice pe termen lung ale brandului Indesit. Această extindere a contractului ne va permite să creştem şi să consolidăm relaţiile dintre părţi şi mai mult şi, de asemenea, să continuăm dezvoltarea de noi idei care să stimuleze interacţiunea cu cei care au o pasiune pentru fotbal.”
Lunga istorie plină de succese a lui Arsenal, stilul atractiv de joc, preocuparea pentru excelenţă, inovaţie şi succes pe teren şi în afara lui reflectă misiunea Indesit. Aceasta este de a crea soluţii practice şi fiabile care să simplifice viaţa de zi cu zi, care pot fi identificate prin inovaţie şi aplicabilitate. Astfel, parteneriatul cu Arsenal oferă brandului Indesit oportunitatea de a comunica atributele inovative ale gamei sale de produse către publicul său ţintă.
Acordul de sponsorizare cu clubul Arsenal îi permite brandului Indesit să se bucure de o serie de beneficii, cum ar fi vizibilitatea într-o varietate de canale ale clubului, acces la meciurile fiecărei etape, primire VIP, precum şi acces exclusiv în la antrenamentele primei echipe.
Indesit a fost dintotdeauna partenerul ideal al locuinţelor oamenilor, furnizând produse şi soluţii eficiente ce simplifică viaţa de zi cu zi prin înţelegerea şi anticiparea nevoilor clienţilor. Aceasta este promisiunea Indesit, ce reprezintă motivul pentru care electrosnicele brandului au fost o parte fundamentală a vieţii clienţilor săi atât de mult timp.
Indesit crede în tehnologie avangardistă, atâta timp cât aceasta ajută consumatorii, oferindu-le soluţii eficiente care îndeplinesc dorinţele reale ale acestora. Brandul dezvoltă electrocasnice ce pot fi identificare uşor prin faptul că livrează aplicabilitate şi ajută la realizarea de economii. Nu se poate vorbi despre un
progres real dacă brandul nu poate oferi mai mult pentru mai puţin, dacă îmbunătăţirea performanţei nu este acompaniată de o optimizare a resurselor şi daca inovaţia nu se traduce prin simplitate.
Este o realitate faptul că principalele calităţi ale brandului Indesit, ce oferă produselor forţă şi valoare, sunt eficienţa, fiabilitatea şi funcţionalitatea. Aceasta este singura cale de a oferi tot ceea ce este necesar, într-un mod simplu.