Vrea carieră în F1 sau în inginerie

Pe lângă pilotaj, Mihai Marinescu şi-a găsit timp să absolve Universitatea Transilvania din Braşov, mai precis Facultatea de Autovehicule Rutiere – a mai făcut un an la Universitatea din Delft, din Olanda, prin programul Erasmus. Acum el face un master, iar dacă nu va avea şansa să piloteze un monopost de Formula 1, în viitor, şi-ar dori să facă parte din stafful tehnic, ca inginer. Anul trecut, la finalul sezonului, el a fost în această postură în Formula Renault 2,0.

Calcă pe urmele lui Sebastian Vettel

Mihai Marinescu doreşte să participe la World Series by Renault, competiţie care l-a lansat şi pe neamţul Sebastian Vettel spre Formula 1 – a ocupat locul 15 în 2006 şi 5 în 2007. Cunoscută şi ca WSR, întrecerea a debutat în 2005, include curse organizate în Europa, iar monoposturile sunt produse de constructorul francez de automobile. Prima ediţia a campionatului l-a avut drept câştigător pe polonezul Robert Kubica, devenit mai apoi pilot de Formula 1.

Carte de vizită

  • Data/locul naşterii: 25.01.1989/Braşov
  • A început să practice cartingul în 2000, când a câştigat titlul naţional la clasa Cadet.
  • În sezoanele 2000-2002, a fost campion naţional la karting.
  • În 2005, în Formula Renault 1,6, a obţinut două victorii, un loc 2 şi trei locuri 3 în Campionatul Italiei.
  • În 2006, în Formula Renault 2,0, a avut zece clasări în Top 10.
  • În 2007, a urcat pe podium în prima lui cursă de Formula 3.
  • În 2008, în Formula BMW, a câştigat Macao Grand Prix. A terminat pe locul 11 la “general” în Formula BMW Europe.
  • În 2010, a debutat în F2, întrecerea considerată “Antecamera Formulei 1”. În 2011 şi 2012 a ocupat locul 5 în clasamentul final.

Urmărește-ne pe Google News