Faima aduce după sine publicitate şi mulţi bani, iar acest lucru e bine cunoscut de Ana Maria Prodan. Ea a încasat 30.000 de euro de la afaceristul Cornel Penescu, care a plătit-o pe vedeta postului Romantica pentru a fi imaginea lanţului de hypermarketuri Pic.
Aflată pentru câteva zile în România, Ana Maria Prodan a dat o fugă săptămâna trecută la Piteşti, pentru a pune la punct împreună cu fraţii Ilie şi Cornel Penescu detaliile contractului de imagine a lanţului de hypermarketuri Pic. Vedeta postului Romantica TV şi soţul său, fotbalistul Laurenţiu Reghecampf, stabiliţi în Germania, au primit în urmă cu aproape o lună propunerea ca imaginea lor şi a copiilor lor, Sarah (9 ani), Rebecca (8 ani), Luca (7 ani) şi Laurenţiu junior (3 săptămâni)
să fie asociată cu cea a lanţului de hypermarketuri Pic.
„Am primit de la Penescu 30.000 de euro şi ne-am înţeles, de asemenea, să primesc gratis, de câte ori trec pe la unul din hypermarketurile Pic din ţară, orice produs alimentar sau electrocasnic de care am nevoie. Pentru o familie numeroasă cum avem noi, semnarea unui astfel de contract e un lucru mare, de real folos”, ne-a mărturisit Ana Maria Prodan. „Ana Maria Prodan şi Laurenţiu Reghecampf sunt persoane cu mult bun-simţ, modeste şi au o familie numeroasă. De aceea am vrut să fie imaginea lanţului nostru de hypermarketuri”, a declarat Cornel Penescu.