Absolvent de Drept, agent de vânzări, curse de noapte ilegale, campion național de drift. Acesta este parcursul lui Sorin Ene. În 2005, tânărul avea 24 de ani. Au trecut 11 ani în care Sorin a trecut prin întâmplări, experiențe de viață. Poți scrie o carte despre toată aceasta perioadă.
Cea mai importantă realizarea a lui în tot acest timp ”este familia”, soția Cosmina și cele două fetițe – Alice (9 ani) și Sara (4 ani). Între timp, Sorin Ene a avut și împliniri pe plan profesional în materie de Motorsport – Drift, devenind vicecampion național de drift (2013) și campion național în aceeași disciplină.
În 2005, Libertatea îl prezenta pe Sorin ca un împătimit al curselor de noapte ilegale. El a reușit să se desprindă de fenomenul curselor ilegale, a urmat calea corectă și chiar a ajuns să facă performanță în drift, obținând un titlu de campion National. Sorin Ene a înființat prima Școală de Drift din România, școală care îi poartă numele.
“Nu cred că există pe lumea aceasta un om, o persoană care, din pasiune pentru ceea ce face, să nu poată reuși în domeniul său mai devreme sau mai târziu. În momentul în care faci tot din pasiune faci din suflet, cu dragoste și cu dedicare, și nu simți piedicile, greutățile care apar. Nu te gândești că trebuie să faci ce faci, ci că îți place și iubești asta. Am făcut sacrificii pentru a demonstra cât de mult iubesc ceea ce fac, driftul, mașinile și tot ce ține de domeniul auto”.
Nelipsit în adolescență din cadrul curselor de noapte ilegale, acolo unde s-au întâmplat multe tragedii, acum, ca pilot pofesionist trecut prin acea perioadă, Sorin trage un semnal de alarmă pentru cei care contiuă să participe la acest gen de curse și îi îndeamnă: “Acum avem circuite și sunt o mulțime de evenimente și de ocazii, unde vă puteți etala și exploata aptitudinile de pilot în cadru legal organizat și în siguranță maximă. Nu pe stradă!!!“.
Anul 2016 pentru Sorin Ene este un an foarte important, deoarece își dorește foarte mult să revină în puternicul Campionatul European de Drift “Kinf of Europe”, unde a debutat în 2009, obținând rezultate onorabile, clasări în primii 15 piloți la acea vreme.
Însăși denumirea – ”King of Europe”, te duce cu gândul că este un campionat foarte puternic și de o importanță maximă pentru piloții de drift. ”Am debutat în 2009. Nu am rezistat decât 3 ani, efortul financiar este mare, materialul meu de concurs nu se ridica nici măcar la jumatatea celorlalți piloți. La acea vreme, nu aveam circuite și posibilitatea de a ne antrena. Toate acestea au făcut ca să nu-mi mai pot permite participari în cadrul King of Europe”.
Sorin își dorește să revina in King of Europe, dar, în continuare, bugetul reprezintă o problemă pentru el. ”Nivelul a crescut acolo extraordinar de mult în ultimii ani, nu te poți duce nepregătit, sper să pot strânge bugetul care să-mi asigure prezența în cadrul acestui Campionat European și să pot reprezenta România cu fruntea sus. Vreau să mulțumesc familiei mele și tutror partenerilor mei care m-au susținut până acum și sper să-i pot reprezenta mai bine decât am făcut-o pâna acum”. Sorin Ene speră să strângă bugetul necesar, 20.000 euro.