Barcelona va evolua începând din vara anului viitor cu tricouri care vor fi inscripționate cu textul “Rakuten”, cel mai mare magazin on-line din Japonia, cu peste 50 de milioane de utilizatori întregistrați.

Catalanii încasează 33,5 milioane de euro pe an de la actualul sponsor, compania aviatică Qatar Airways. Arabii au obținut dreptul de a-și face reclamă pe tricourile purtate de Messi și de colegii lui cu trei ani în urmă.

Barcelona este devansată doar de Manchester United

În urma acestei înțelegeri, Barcelona va urca pe locul secund în topul echipelor de fotbal cu cele mai bine plătite spații publicitare pe tricouri, după Manchester United, care încasează de la Chevrolet circa 75 de milioane de euro pe sezon.

Pe poziția a treia a ierarhiei amintite se află Chelsea, în conturile căreia Yokohama Rubber varsă anual 44 de milioane de euro. Londonezii sunt urmați de Bayern München (35 de milioane de euro pe sezon de la Deutsche Telekom) și de Real Madrid (30 de milioane de euro pe sezon de la Fly Emirates).

Barcelona a primit o ofertă financiară avantajoasă și din partea unui producător de echipament sportiv.

 

 
 

Urmărește-ne pe Google News