Evenimentul, care va avea loc la Sala Sporturilor din Constanţa, va fi transmis în direct în aproximativ 90 de ţări de pe 5 continente.
În vârstă de 27 de ani, Stoica a devenit campion mondial în decembrie 2013, atunci când i-a provocat cehului Ondrej Hutnik primul eşec după 5 ani de invincibilitate. Acesta are 39 de meciuri la activ, dintre care 32 au fost victorii, 21 fiind obţinute înainte de limită.
“Este un moment important pentru mine, îmi voi pune în joc centura pentru prima dată de când am devenit campion mondial, aşa că emoţiile sunt pe măsură, mai ales că Ali Cenik este un sportiv cu o vastă experienţă. Ştiu că e poreclit Tornada pentru seriile de lovituri năucitoare, însă pumnii mei se vor transforma în rachete anti-furtună, iar centura va rămâne în România“, a spus sportivul de la Respect Gym.
Cenik (27 de ani) a adunat 18 victorii la profesionişti, 11 fiind obţinute prin KO, iar printre victimele sale recente se numără legendarul Alexey Ignashov şi colosul ceh Roman Kleibl, pe ultimul învingându-l în prima repriză în toamna anului trecut. Iniţial, campionul WAKO Pro, Boy Boy Martin, fusese desemnat aspirant oficial la centura Superkombat, însă jamaicanul a declinat meciul în ultimul moment.
În cadrul galei de la Constanţa vor mai lupta alţi patru sportivi români, Ciprian Şchiopu, Daniel Lazăr, Cristian Spetcu şi Cristian Ristea, care va participa în turneul piramidal al circuitului mondial. Ristea va lupta alături de sportivi din Marea Britanie, Olanda şi Spania pentru a ajunge în fazele finale ale sezonului 2014 din Superkombat. Programul complet al galei va fi anunţat la finalul săptămânii.
Al treilea World Grand Prix al anului programat pentru 21 iunie, de la ora 22:00, va fi transmis în direct în aproximativ 90 de ţări, iar un bilet va costa 30 de lei. Acestea vor putea fi achiziţionate începând de luni din reţeaua eventim.ro, dar şi din magazinele Orange, Vodafone, Germanos şi Domo din toată ţara.
Gala de la Constanţa, care se bucură şi de sprijinul Asociaţiei Litoral – Delta Dunării (ALDD), va avea ca scop şi promovarea litoralului românesc în străinătate, făcând parte dintr-o campanie pusă la cale de Superkombat şi ALDD pentru această vară. De altfel, la începutul transmisiunii directe internaţionale, pe micile ecrane va rula un clip de 60 de secunde cu imagini din Mamaia.