De două ori campion național, Ciortan a terminat pe locul 2 în calificările de sâmbătă, iar grație acestei performanțe, duminică a început confruntările direct din Top 16. La bordul unui BMW e30 de 700 de cai putere, românul a impresionat în Top 16 și Top 8, acolo unde a trecut de două nume importante din driftul european, iar în semifinale a pierdut la limită, 5-5 (Ciortan lider) și 4-6 (Ciortan urmăritor) în fața lui Eli Hountondji, cel care a și câștigat etapa. În finala mică, românul l-a învins pe Remmo Nezen, cel care terminase pe prima poziție în calificări, cu 5-5 (Ciortan urmăritor) și 6-4 (Ciortan lider).
Călin Ciortan a terminat pe 3 la cea mai tare competiție de drift din Europa! Campion european acum patru ani, alături de Nicolae Dobre
”Au fost două zile incredibile pentru mine, am simțit că pot câștiga etapa, însă am avut o mică eroare în semifinale, iar asta m-a costat. Sunt mulțumit și sper ca prin ajutorul sponsorilor să pot participa la toate rundele, să pot aduce României un nou rezultat bun”, a spus românul, care în urmă cu patru ani a fost campion european pe echipe împreună cu Nicolae Dobre.
După ce în 2016 a revenit după două sezoane de pauză, Ciortan va participa și anul acesta în Campionatul Național de Drift, organizat de Romanian Drift Community, și care va programa un total de 5 runde, cu debutul pe 13-14 mai la Mariapocs, în Ungaria. Celelalte runde din competiția internă se vor disputa la Constanța, masivul Rarău, Iași și București, piloți din 6 țări anunțându-și prezența pentru acest sezon, al doilea de când driftul a fost recunoscut oficial ca sport în România.
Tot, în Austria, la divizia Pro 2 Series, un alt pilot român, Vlad Stănescu, s-a calificat de pe locul 7 în battle-urile de duminică, însă a fost nevoit să abandoneze în Top 16 din cauza unor probleme tehnice. ”A fost o experiență bună pentru mine, cu siguranță, voi face progrese la următoarea rundă, dar până atunci, abia aștept să înceapă campionatul nostru”, a spus pilotul în vârstă de 30 de ani.