Schimbarea numelui celebrei arene în Spotify Camp Nou va avea loc la începutul sezonului viitor, fiind pentru prima oară în cei 65 de ani de existență în care stadionul va fi rebranduit.
Înţelegerea mai trebuie aprobată şi de adunarea extraordinară a membrilor delegaţi ai clubului, ce va avea loc pe 3 aprilie, însă, aceasta este considerată doar o formalitate.
Spotify va plăti peste 75 de milioane de dolari pe an pentru contractul care se întinde pe patru ani şi are o valoare totală de 310 milioane de dolari.
În plus, Spotify va cumpăra şi spaţiu publicitar digital pe panourile din jurul terenului. Compania va afişa mesaje publicitare care, pe televizor, vor diferi în funcţie de regiune – un mesaj va fi afişat în Europa, altul în Asia şi aşa mai departe.
Brandul Spotify va putea fi văzut şi pe tricourile echipelor de fotbal masculine şi feminine ale clubului catalan, începând cu sezonul 2022-2023.
Inaugurat la 24 septembrie 1957, Camp Nou a fost urmașul arenei ce a purtat denumirea Camp de Les Corts, potrivit Europsort.
Oficial, arena s-a numit Camp Nou după sezonul 2000/2001, când membrii clubului au votat redenumirea stadionului ce se numea Estadi del FC Barcelona în Camp Nou, cum era cunoscut popular.
FOTO: EPA