Un spot de 30 de secunde la România – Franța va costa, pe TF 1, 190.000 de euro. În general, partidele în care joacă Franța sunt cele mai scumpe. Dacă Franța ajunge în semifinală, o reclamă de jumătate de minut la partida respectivă va ajunge la 225.000 de euro, informează paginademedia.ro.
Dacă la meciurile Franței, prețurile sunt foarte ridicate, la alte partide tarifele de pe TF 1 sunt și de zece ori mai mici. Costul unui spot la Euro 2016 la TF 1 variază între 23.000 de euro şi 225.000 de euro.
Preţurile vor porni de la 23.000 de euro pentru un spot difuzat în primul tur de la Euro 2016, transmis la ora 15.00 (ora țării gazdă; meci în care nu va juca naţionala Franţei) şi poate ajunge până la 225.000 de euro pentru 30 de secunde de publicitate difuzate în semifinala competiţiei, dacă va juca şi echipa Hexagonului, potrivit ozap.com, citat de paginademedia.ro.
Pentru partida Franţa-Albania, preţul este stabilit la 175.000 de euro pentru un spot. Celelalte meciuri din primul tur, difuzate în prime-time, sunt facturate cu preţuri cuprinse între 75.000 de euro şi 80.000 de euro.
Dacă Franţa va eşua, un spot la semifinala fără echipa Hexagonului va costa „doar” 126.000 de euro.
Prețurile de pe TF 1 pentru Euro sunt peste alte programe cu potențial de audiență. Ca o comparaţie, 30 de secunde de publicitate difuzate pe postul francez în sezonul cinci al emisiunii „The voice” costă 92.000 de euro.
La ce oră se deschid secțiile de votare pentru alegerile prezidențiale din 24 noiembrie!