”Rebranduirea naționalei? Ce ați vrea să spun. Ok, îmi voi spune părerea, dar să nu se supere nimeni. România a avut identitate când a fost la turnee finale, la Mondiale și la Europene, restul e marketing. Lăsați astea cu marketing, noi așteptăm rezultate”, a declarat Gică Hagi, cel mai bun fotbalist român din toate timpurile.

FRF a lansat, vineri, prima identitate de brand din istoria naționalei. Blazonul de pe tricoul jucătorilor este o reinterpretare a stemei naționale într-o manieră modernă, dinamică: un scut pe care este scris România și cinci cadrane care corespund celor cinci provincii românești, concentrate în jurul unui pentagon negru asemănător celui de pe mingea de fotbal.

Noul blazon a fost creat de o firmă care a concurat și pentru brandul de țară.

Deși a promis că nu-i va face campanie electorală lui Răzvan Burleanu, selecționerul Cosmin Contra a căzut în capcană.

”Mă bucur foarte mult că noul drum pe care l-a început echipa națională coincide cu acest nou echipament și această nouă identitate. Știți că am fost, sunt și voi fi mereu un luptător, de aceea cred că va conta foarte mult pentru jucători să poarte cu și mai multă mândrie acest tricou cu blazonul României și să lupte în fiecare secundă pentru toți românii”, a precizat Contra.

Selecționerul Cosmin Contra, al treilea din stânga, a intrat în jocurile de imagine pe care le face președintele FRF, Răzvan Burleanu și echipa lui FOTO: Adrian Manolache


CITEȘTE ȘI: Alegeri cu scandal la Federația Română de Tenis. Înjurături ca pe stadion, la Adunarea Generală! Ilie Năstase a filmat pentru Simona Halep / ACTUALIZARE

 
 

Urmărește-ne pe Google News