Creatorul de modă american, în vârstă de 37 de ani, a imaginat o colecţie intitulată ”Queen of Queens”, în colaborare cu Nike, furnizorul de echipament sportiv al jucătoarei. Pentru aceasta, designerul a avut ca punct de pornire pasiunea Serenei pentru dans şi balet.
„Cei de la Nike au avut ideea extraordinară de a face un parteneriat cu Virgil. Nici măcar nu pot spune că eu am venit cu ideea. Nike este brandul care m-a susţinut de-a lungul întregii cariere şi care m-a făcut să arăt bine pe teren”, a explicat Williams, citată de CNBC.
Serena Williams on new Nike clothing line from CNBC.
„Serena e mai mult decât o sportivă uimitoare. Este o sursă de inspiraţie pentru o întreagă generaţie, aşa că hainele se fac practic singure”, a completat Abloh.
Ținuța Serenei cuprinde două rochii (negru și violet), o jachetă, o geantă și trei perechi de adidași. Abloh a descris colecția, pe contul său Instagram, ca fiind ”întrepătrunderea liniilor de sport și modă“.
Serena a creat vâlvă și cu echipamentului purtat la Roland Garros.
Simona Halep a avut și ea parte de o surpriză din partea celor de la Nike înaintea US Open 2018.