Aflată pe locul 13 în Liga 1, echipa de fotbal Concordia Chiajna l-a numit pe Cristian Manea în funcția de director de imagine. Medaliat la CN de oină și baseball, acesta este un bun cunoscător al fenomenului sportiv din SUA și are o experiență vastă în marketing.
De mai bine de 8 ani, Cristian Manea este alături de echipele de fotbal din județul Ilfov, cu diferite proiecte de dezvoltare a imaginii, de îmbunătățire a comunicării în media românească. A pus bazele proiectului Media Logistic Concept, care deține site-urile www.ilfovsport.ro și www.teresport.ro, dar și publicația lunară IlfovSport, care se apropie la 3 ani de apariție. “Imaginea reprezintă un vector important în sport. Din păcate, acest element important a fost înțeles greșit în România, promovarea non-valorilor ajungând la un nivel nedorit. Fotbalul românesc se află la limita subzistenței din cauza lipsei de atenție acordate departamentelor de imagine și de marketing. Sunt afirmații dure, însă exemplul de peste Ocean este grăitor. Sporturile naționale din Statele Unite ale Americii au devenit fenomene de masă datorită imaginii și a marketingului. Am decis să mă implic direct în activitatea Concordiei Chiajna, în paralel cu activitatea pe care mi-o desfașor la Ilfov Sport, pentru că în acest moment clubul din localitatea de lângă București deține una dintre cele mai dezvoltate baze sportive din România, iar lucrul acesta merită să fie fructificat cum se cuvine. Concordia Chiajna nu mai este un club mic, Concordia Chiajna merită să evolueze în elită”, a declarat Cristian Manea, la câteva minute de la numirea în funcție.
Recomandări
Browserul Google Chrome valorează 20 de miliarde de dolari. Gigantul american ar putea fi forțat de justiție să îl vândă
Cristian Manea (foto, în mijloc) a oficiat ca arbitru la competiții internaționale de baseball