Concret, primăria Piteşti a făcut o ofertă în valoare de 350.000 de lei pentru cumpărarea brandului FC Argeş, dar aceasta a fost refuzată de către ANAF.
A fost a doua ofertă refuzată de ANAF, după cea în valoare de 100.000 de lei, făcută de primăria Piteşti în urmă cu o lună.
Acest lucru nu i-a descurajat pe cei de la primăria Piteşti, care anunţă, prin vocea edilului-şef, Cornel Constantin Ionică, faptul că se va căuta în continuare o soluţie pentru a se face o altă ofertă.
Acest demers al municipalităţii vine după ce echipa CSM Piteşti a promovat în Liga a 2-a, iar mulţi dintre piteşteni şi-au manifestat dorinţa ca, în viitorul sezon, trupa antrenată până de curând de Nicolae Dică să poată folosi numele FC Argeş Piteşti.
„Asigur pe toată lumea, inclusiv prin prisma marelui interes pentru fotbal, pentru FC Argeş, că vom face tot ce este posibil pentru a ne atinge scopul. Vom căuta soluţii pentru a recupera brandul şi sunt foarte hotărât să rezolv acestă problemă. Voi propune Consiliului Local să înaintăm o nouă ofertă pentru cumpărarea brandului”, a spus, citat de Liga 2.ro, Cornel Ionică.
Creşte valoarea pentru brandul FC Argeş: 550.000 de lei + TVA
Pe de altă parte, Nicolae Enoiu, lichidatorul oficial al activelor „defunctei” FC Argeş a anunţat şi suma pentru care Primăria Piteşti poate intra în posesia brandului pentru care a jucat şi regretatul Nicolae Dobrin: 550.000 de lei plus TVA.
„Concret, brandul se poate cumpăra cu 550.000 lei + TVA. Dacă primăria va oferi aceşti bani va putea lua brandul fără nicio problemă. Nu trebuie să dea toţi banii odată. Pot vira vineri 10% din această sumă +TVA urmând ca în câteva zile să achite diferenţa. Eu le promit că în maxim o săptămână voi declara adjudecarea brandului”, a precizat Nicolae Enoiu.