La Primăria Ploiești a avut loc vineri licitația privind atribuirea exclusivă a licenței asupra mărcilor Petrolul Ploiești.

Licitația a fost adjudecată de Asociația Petrolul 52, care a obținut dreptul de folosire a tuturor celor șase mărci deținute de Primăria Ploiești. Pe lângă suma de 14.472 de lei pentru fiecare marcă/an, se adaugă 2% din încasările aferente din dreptul de folosire al mărcii.

Cu ce preț revin în fotbalul românesc Petrolul Ploiești și FC Argeș. La Ploiești, 6 mărci = 30.000 de euro

”Pentru toate cele șase mărci, astăzi s-a plătit suma de 30.000 de euro”, a declarat Mircea Dridea, președintele de onoare al Asociației Petrolul 52.

Este vorba de șase mărci: FC Petrolul Ploiești, Petrolul Ploiești 1924, Fotbal Club Petrolul, Petrolul Ploiești, Petrolul 52 și Petrolul 95.

Citiți și Ce condiții trebuie să îndeplinească Petrolul 52 Ploiești pentru a primi marca de la Primărie. Liga I, în patru ani!

Petrolul 52 Ploiești, club prezidat de Cristi Vlad (Mircea Dridea, fosta gloria a ”lupilor”, e președinte de onoare) a câștigat Liga A Prahova (echipa ”lupilor” a câștigat și Cupa României, faza județeană) și va susține baraj de promovare în Liga 3 cu Dentaș Tărtășeșt, tur-retur, pe 17 și 24 iunie.

Cu ce preț revin în fotbalul românesc Petrolul Ploiești și FC Argeș. La Pitești, 660.000 de lei pentru brandul din Trivale

Pe de altă parte, Consiliul Local Piteşti, întrunit joi în şedinţă extraordinară, a cumparat brandului FC Argeş. Municipalitatea a aprobat suma de 660.000 lei pentru cumpărarea acestui brand care urmează să fie oferit echipei SCM Piteşti

La şedinţă a asistat şi lichidatorul judiciar, Nicolae Enoiu, omul desemnat de stat să valorifice activele clubului FC Argeş, aflat acum în faliment. Acesta le-a explicat consilierilor locali care sunt pretenţiile Ministerului de Finanţe, creditorul principal al clubului, dar şi ce presupune brandul FC Argeş.

”Când FC Argeş a intrat în procedură de faliment nu s-a putut întocmi un plan de reorganizare pentru a salva clubul. Intrând în faliment s-au inventariat bunurile. Cupele şi diplomele câştigate de-a lungul timpului au fost donate cu titlu gratuit la Muzeul Sportului Argeşean. Procedura de valorificare a brandului a început de la suma de 311.320 euro + TVA. În decursul celor doi ani şi jumătate, au avut 41 de licitaţii fără nicio finalitate, iar preţul a tot scăzut.

Creditorul principal, în speţă Ministerul de Finanţe, m-a informat că acceptă cedarea brandului la 40% din valoarea estimată de evaluator. Interesul creditorului este să recupereze cât mai mult din obligaţiile clubului aflat acum în faliment. Sub această valoare de 40% nu pot accepta, iar altă metodă de valorificare nu există. Municipalitatea cumpără brandul, sigla, palmaresul şi culorile alb-violet. Vreau să vă spun că a mai fost şi o ofertă de 100.000 de euro pentru cumpărarea brandului făcută de domnul Trandafirescu, care nu a fost însă acceptată la acea vreme”, a spus Enoiu în şedinţă, conform Liga2.ro.

Brandul FC Argeș va reveni clubului municipalității, SCM Pitești, recent promovat în Liga 2.

 
 

Urmărește-ne pe Google News