Echipamentele pentru Germania, Spania, Rusia, Japonia, Columbia, Argentina și Mexic au fost dezvăluite. Fiecare echipament are ca sursă de inspirație modelele emblematice anterioare.
Fiecare tricou este inspirat din design-ul modelelor din trecut și reinterpretat în stilul secolului 21, prin inovații și tehnologii de ultimă oră.
Juergen Rank, Senior Design Director: ”Fanii își doresc autenticitate și progres. Ei așteaptă ceva cu care se pot identifica imediat, care să conțină în același timp cele mai recente inovații și tehnologii. Aducem nevoile jucătoriilor și fanilor împreună, nevoile de pe teren și din afara terenului, cele de pe stadion și străzi”.
Noul echipament al Germaniei, deținătoarea Cupei Mondiale FIFA, reprezintă o interpretare modernă a unuia dintre cele mai faimoase tricouri din întreaga lume, tricoul emblematic al federației, din 1990. Noul produs se bazează pe acest design clasic, cu o siluetă refăcută și îmbunătățită pentru performanță, cu linia umărului căzută. Gulerul construit din două componente are cuvintele „Die Mannschaft” țesute pe spatele gâtului. O emblemă aurie, amplasată pe partea din față a tricoului, simbolizează câștigarea Cupei Mondiale, iar pe interiorul gulerului este prezent un simbol care aduce un omagiu tricoului din anii ’90.
Echipamentul Rusiei, gazda de anul acesta, reprezintă o interpretare modernă a tricoului purtat de Uniunea Sovietică în 1988, atunci când a câștigat Aurul în cadrul Jocurilor Olimpice. Tricoul roșu prezintă linii albe solide, care conturează brațele, oferind un aspect modern și îndrăzneț. În zona din spate a gulerului este o reprezentare a steagului rusesc, vulturului rusesc și formularea ” Вместе К Победе „, care înseamnă „Victory-Bound as One”.
Noul echipament al Argentinei reprezintă o sărbătoare a aniversării de 125 de ani de la înființarea AFA. Acesta aduce un omagiu entității prin încorporarea subtilă, în dungile iconice albastre și albe, a laurilor, element cheie al stemei argentiniene și a simbolului AFA, reprezentat de o creastă. Laurii sunt executați într-un pixel optic modern pentru a oferi un aspect contemporan. Tricoul are o inscripție a numărului 125 și lauri în relief. Deasupra insignei sunt prezente două stele aurii care celebrează cele două victorii ale Argentinei în Cupa Mondială FIFA.
Tricoul Spaniei aduce un omagiu tricoului purtat la Cupa Mondială 1994 din SUA, unul dintre cele mai cunoscute din țară. Acesta are un design grafic dinamic, care recreează diamantele roșii, galbene și albastre. Diamantele reprezintă viteza, energia și stilul de fotbal, care a devenit atât de asociat cu echipa națională.
Noul tricou columbian este o versiune modernă a celui mai emblematic tricou de la Cupa Mondială FIFA 1990, din Italia. Acesta are un design grafic albastru și roșu pe părțile laterale, ce evidențiază culorile steagului Columbian. Tricoul are un simbol pe spatele gâtului, care se citește „UNIDOS POR UN PAIS” (uniți pentru o națiune).
Tricoul pentru Japonia este inspirat din designul japonez de îmbrăcăminte realizat manual. Grafica imită meșteșugul tradițional al tehnicii de cusut Sashiko, care este realizată din fire albe brute pe bază de vopsea indigo. Echipamentul are o nouă nuanță de albastru cu tonuri roșii și albe ce reprezintă culorile drapelului național. Simbolul, localizat pe spate, în zona gâtului celebrează momentele importante din istoria fotbalului JFA.
Inspirat de designul de la începutul anilor ’90, tricoul Mexicului reprezintă tranziția perfectă de la stadion la stradă. Tricoul este verde cu o grafică care se întinde de la tiv spre piept. Detaliul din zona gâtului se citește „Soy Mexico„, care completează angajamentul vizual față de Mexic.