Prezenţa în familie a suporterilor la tragerea la sorţi este o continuare firească a demersului iniţiat de LPF şi AdePlast cu ocazia finalei Cupei Ligii AdePlast din sezonul precedent. La finala desfăşurată în 20 mai pe Arena Naţională, suporterii au fost invitaţi alături de familie la meci, graţie biletului ”Family PACK”, costul suplimentar fiind suportat de către AdePlast.
”Demersul început odată cu ediţia anterioară a Cupei Ligii, care a primit supranumele AdePlast, urmareşte readucerea fanilor pe stadioanele din România. Vrem ca sportul-rege sa strângă în arenele din România suporteri de toate vârstele, inclusiv femei şi copii, care să se bucure de o competiţie cât mai spectaculoasă, iar violenţele de orice fel să fie străine acestui spaţiu competitiv. Acesta este motivul pentru care vom insista cu fiecare ocazie ca suporterii adevăraţi să fie prezenţi alături de echipele lor, chiar dacă vom cheltui mai mult decât am anticipat” declară Bogdan Pîrvu, CEO AdePlast.
Contractul este valabil pe trei ani
Parteneriatul dintre AdePlast şi LPF pentru Cupa Ligii continuă, conform contractului semnat anul trecut pe o durată de trei ani, iar câştigătoarea competiţiei va primi 400 de mii de euro, un premiu mai mare decât cel din sezonul trecut. Cupa Ligii AdePlast devine o competiţie de elită cu premii generoase, poate cele mai mari din întreg sportul românesc. Pentru sezonul 2014/2015, AdePlast a alocat peste 500 de mii de euro, o sumă mai mare decât cea asumată. ”Marea parte a sumei cu care va fi premiată câştigătoarea competiţiei de anul acesta nu este singura veste bună pentru echipe, jucători şi fani. Am pregătit o serie de surprize pentru fani şi suporterii adevaraţi, cei care vin la meciuri să se bucure de fotbal, sunt interesaţi de spectacol, performanţă şi fair-play” declară Bogdan Pîrvu.
Un loc de Europa League pentru învingătoare
În plus, conducerea LPF face toate demersurile ca valoarea financiară a competitiei să fie dublată şi de cea sportivă. LPF doreşte ca unul dintre locurile alocate României în Europa League, să fie prin atribuit câştigătoarei competiţiei. AdePlast este cel mai important jucător autohton din industria materialelor de construcţii şi a încheiat anult trecut cu o cifră de afaceri de peste 70 de milioane de euro. AdePlast produce mortare uscate, produse termoizolante, vopsele si tencuieli decorative, pe trei platforme industriale situate în Oradea, Ploieşti şi Roman.