Potrivit organismul suprem al rugbyului, competiţia din această toamnă va genera venituri de 260 milioane lire sterline, depăşind astfel Mondialul din 2015, cel mai rentabil de până acum (245 milioane), în condiţiile în care numărul de locuri disponibile este mult inferior (1,8 milioane, faţă de 2,47 milioane).
”Este o reuşită comercială formidabilă, sper că şi de dezvoltare. În ceea ce priveşte competiţia, vom vedea pe teren”
Brett Gosper, directorul general al World Rugby
Acesta a precizat că estimările anterioare în privinţa veniturilor comerciale generale de Mondialul japonez erau cu aproape 25% mai mici.
Japonia este prima ţară asiatică desemnată gazdă a Cupei Mondiale de rugby, precum şi prima ţară din afara marilor naţiuni tradiţionale ale acestui sport.
96% din bilete, vândute
Aproape toate biletele (96%) pentru CM 2019 au fost vândute, a indicat marţi comitetul nipon de organizare. „Avem 5,5 milioane de cereri pentru 1,8 milioane de locuri, deci ştim că va fi un ‘sold out. Nu am anunţat încă acest lucru, dar urmează să o facem”, a mai afirmat Gosper.