Compania Renault, deţinătoarea Dacia, a hotărât să-şi promoveze brandul low cost pe tricourile jucătorilor de la Udinese dar şi pe panourile publicitare de pe marginea terenului. „Avem oportunitatea unei zone de expunere mare, reprezentată de un fotbal foarte puternic. Este o ocazie de a creşte notorietatea brandului Dacia pe piaţa italiană, de a face cunoscută o marcă tânără”, a declarat Andrea Baracco, director de comunicare la Renault Italia, pentru site-ul oficial Udinese.it.

Conducerea echipei friulane a elogiat, de asemenea, parteneriatul cu Dacia. „Avem o mare satisfacţie pentru că ne-am alăturat imaginea unui brand dinamic, ce se diferenţiază prin strategia preţului redus”, a declarat Leonardo Pietro, director general la Udinese.

Udinese ocupă poziţia a 12-a în Serie A şi este calificată în 16-imile Cupei UEFA, unde va juca cu echipa poloneză Lech Poznan. Dacia este sponsor şi al echipei naţionale a României.

Sursa foto: Udinese.it

Urmărește-ne pe Google News