A fost locul unde a debutat la 25 august 1991, alaturi de echipa lui Eddie Jordan. E traseul pe care a urcat pentru prima data pe cea mai inalta treapta a podiumului, exact la un an de la debut. in 1994, tot pe circuitul din Ardeni, a incheiat din nou victorios, dar a fost descalificat pentru ca placa de lemn de sub masina a fost mai subtire cu cativa milimetri. Dar acest lucru nu avea sa-l impiedice sa devina campion al lumii, intr-un final de infarct, cand a fost acuzat ca l-a acrosat intentio-nat pe Damon Hill in Marele Premiu al Australiei.
Stagiunea 1995 avea sa bifeze un nou titlu mondial pentru Michael, de data aceasta mult mai categoric decat o facuse prima data. Germanul avea sa se impuna la Spa-Francorchamps, la capatul unei curse in care a pornit de pe locul al 16-lea pe grila de start. in 1996, la cel dintai sezon cu Ferrari, a reusit o victorie magnifica, pe o pista udata de averse, fapt care l-a confirmat ca specialist al acestui gen de curse.
in 1998, aflat in lupta cu Mika Hakkinen pentru coroana suprema, percuteaza in plin monopostul lui David Coulthard si abandoneaza intr-o cursa desfasurata din nou pe o ploaie torentiala. in 2000, reinnoada seria titlurilor mondiale, chiar daca la Spa a fost invins de Hakkinen, dupa o depasire de zile mari, in care brazilianul Ricardo Zonta a fost facut „sandwich”.
Suprematia lui Michael a continuat in 2001, 2002 si 2003, doar anul trecut lipsindu-i victoria pe traseul belgian. Acum, la revenirea pistei din Ardeni in calendarul Formulei 1, Schumacher a reusit doar locul al doilea, dar a fost clasarea care i-a asigurat cel de-al saptelea titlu mondial. si ce putea fi mai frumos pentru tifosi Scuderiei decat ca incoronarea „Regelui” sa aiba loc la cursa cu numarul 700 pe care „calutul cabrat” a bifat-o in Marele Circ?!
E o poveste ce pare fara de sfarsit, in care Schumi a fost de sapte ori magnific. Pana acum. Caci nimeni nu stie ce va mai urma si cand se va opri aceasta serie, desprinsa parca din povestile spuse de bunici.