Aflati la cea de-a patra etapa a Production Car World Rally Championship (PCWRC), tandemul romanesc a reusit sa incheie Raliul Germaniei, ba chiar sa se situeze pe locul al saptelea in cadrul intrecerii masinilor de serie. Dupa un inceput fara griji, Titi si Adrian s-au confruntat cu probleme de natura mecanica. Mai intai, franele au dat emotii echipajului romanesc, dupa care cutia de viteze – piesa care i-a obligat la abandon in rundele trecute – sa-si faca din nou de cap. Cu toate acestea, prima zi a fost incheiata pe pozitia a 12-a din cele 15 masini.
Nici ziua a doua nu a fost mai scutita de griji, aceeasi cutie jucand din nou feste campionului roman. Cu ajutorul echipei tehnice, selectorul de viteze a fost schimbat, iar situatia s-a ameliorat vizibil. Prin jocul rezultatelor, echipajul nostru a ajuns pe locul al noualea.
Ziua finala avea sa stea sub semnul ploii, lucru care a facut competitia si mai interesanta. Cu pneuri intermediare, Titi a pierdut 15 secunde fata de bulgarul Gheradziev, dar acesta avea sa abandoneze o ,,speciala,, mai tarziu. Cum ecartul fata de locul al optulea era de peste cinci minute, Aur si Berghea au preferat siguranta pentru a incheia raliul. Italianul Alfredo de Dominicis si argentinianul Marco Ligato aveau sa abandoneze din motive tehnice, astfel ca echipajul roman a incheiat pe locul al saptelea la categoria masinilor de productie. Rezultatul le-a adus primele doua puncte in Campionatul Mondial.

 
 

Urmărește-ne pe Google News