A doua rachetă a României a intrat pe teren în culorile Franței: alb și albastru! Nu roșu, nu galben! Practic, Mihaela se putea lesne confunda cu Caroline Garcia, când s-au salutat la fileu, după terminarea partidei. Și nu este vorba despre un incident produs din neatenție, ci este o situație premeditată, cu puternică miză financiară.

”De vină sunt și cei care au lăsat-o. Echipa României parcă este un sat fără câini! Nimic uniform, totul după ureche. Uitați-vă ce echipamente au Franța, Australia și Belarus. Toate fetele sunt îmbrăcate la fel”, reclamă oameni din tenisul românesc care au privit uluiți, la televizor, echipamentul Mihaelei.

Sponsorul Cotnari, la vedere, pe umărul Mihaelei. Un echipament de culoare galbenă n-ar fi avantajat-o pe sportivă, ca să scoată în evidență numele sponsorului                        FOTO: EPA

Dacă s-ar fi îmbrăcat în tricou galben, precum a făcut-o Simona Halep, unul dintre sponsori n-ar mai fi fost vizibil, fiind tot galben! În plus, tricoul ar fi trebuit musai să aibă musai niște mâneci!

Simona Halep                                                                          FOTO: EPA

Așadar, n-a ales un tricou fără mâneci, întrucât era musai să-și promoveze sponsorii, iar pe fețele tricoului n-o putea face, nefiind un sponsor al federației sau al competiției. Una dintre companiile care îi dau bani Mihaelei este o firmă care produce vinuri.

Scandalul echipamentului a cuprins și lotul masculin. La un joc de Cupa Davis desfășurat la Piatra-Neamț, tricolorii au evoluat contra celor din cu Zimbabwe cu un echipament luat de la reduceri.

Simona face legea la Fed Cup

La Fed Cup, Simona Halep a decis ca toată echipa să se îmbrace în treninguri și tricouri Nike, sponsorul său de echipament.

Marius Copil a explicat pentru ”Libertatea” cât încasează un sportiv pentru faptul că își pune pe mâneci numele unor sponsor!

”Sponsorii abordează sportivii care ajung să joace pe arena centrală, la turneele de Mare Șlem. Se duc la jucători fără sponsori care vin din calificări, mai puțin cunoscuți, dar care se găsesc în situația de a se lupta cu Nadal și alții de talia lui. Cine este curios, să se uite pe mânecile tricourilor purtate de acei jucători.


Marius Copil și un sponsor cusut pe mânecă, la turneul de la Basel

Sponsorii cer ca numele să le apară pe mânecile tricourilor purtate de jucători, iar în schimb oferă câte 4-5.000 de euro pentru fiecare apariție pe câte o mânecă. Așadar, dintr-un foc, la un singur meci, 10.000 de euro. 

Situația asta este la masculin, nu știu ce prețuri sunt la fete”, spunea, cu sinceritate, Copil, pentru ”Libertatea”, în februarie 2018.

Citeşte şi:

Câți bani a făcut Copil la turneul de la Basel. Și-a cusut doar pe brațul drept numele a doi sponsori

 

 
 

Urmărește-ne pe Google News