Italienii de la Modena aveau deja tipărită o mare parte din colecție și au estimat că pierderile anulării acesteia ar fi fost mai mari decât lansarea ei chiar și în condițiile în care Euro 2020 s-a amânat pentru anul viitor din cauza pandemiei de coronavirus.
”Vom lansa colecția de stickere UEFA Euro 2020. Va fi ceva neconvențional”, a confirmat Alexandra Ruppanner, managerul de produs, pentru ziarul elvețian Blick.
Nu sunt încă informații oficiale despre numărul de echipe ce vor apărea în albumul Panini, în contextul în care patru locuri la turneul final ar urma să se completeze în urma meciurilor din play-off în care va juca și România.
20 de echipe au deja asigurat locul de la turneul final.
Noua colecție, care va număra peste 600 de stickere, va fi disponibilă la sfârșitul lunii aprilie.
Prima colecție de figurine Panini cu tematica fotbal a fost albumul Calciatori, campionatul italian 1961-62
Acțiunile Panini valorează 1.000.000.000 de euro
Acțiunile grupului Panini, înființat în 1954, sunt deținute de compania Fineldo SpA, un concern italian implicat în producerea de bunuri de consum și în finanțarea afacerilor. Valoarea ”imperiului cu figurine” era evaluată în 2018 la un miliard de euro.
Compania are circa 450 de angajați în Modena, iar alte 700 de persoane lucrează în lume, la cele mai importante filiale din Franța, Spania, Germania, SUA sau Brazilia.
Conform reprezentanților companiei, publicul-țintă pentru colecțiile cu fotbaliști distribuite pe 150 de piețe din întreaga lume sunt copiii cu vârste între 7 și 14 ani. Părinții trebuie doar să-i susțină financiar!
Panini a editat trei colecții și pentru Liga 1 (2014-2017), dar contractul cu LPF nu a mai fost prelungit.