Fanii argentinieni care se mai aflau la Doha la începutul săptămânii au fost foarte interesați de mantia cu care a fost îmbrăcat Messi înainte să ridice trofeul Cupei Mondiale.

Astfel, magazinul lui Ahmed Al Salim, cel care vinde obiectul vestimentar devenit acum faimos, a înregistrat vânzări istorice luni, la o zi după victoria Argentinei la turneul final.

Dacă de obicei, magazinul vinde zilnic până la zece mantii, pe 19 decembrie a vândut 150 de exemplare de bisht. Trei dintre acestea au fost la fel cu cea purtată de Messi, adică din bumbac japonez şi fir de aur german, prețul fiind de aproximativ 2.000 de euro.

Magazinul aprovizionează de obicei familia regală din Qatar, iar bisht-ul care i-a fost oferit lui Messi este un simbol al aprecierii.

Fanii și experții i-au criticat însă pe organizatorii Cupei Mondiale pentru că l-au forțat pe Lionel Messi să poarte haina neagră cu auriu la prezentarea trofeului, spunând că a distrus un moment istoric, a relatat Daily Telegraph.

Foto: EPA

Urmărește-ne pe Google News