Audienţa medie înregistrată la nivelul întregului public din mediul urban a fost de 19,6 puncte de rating şi 44,1% cotă de piaţă, de 5 ori mai mult decât Antena 1 care obţinea doar 3,6 puncte de rating şi 8,2% cotă de piaţă.
La nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Protv inregistra 17,3 puncte de rating şi 47,3% cotă de piaţă, iar Antena 1 doar 3,7 puncte de rating şi 10,1% cotă de piaţă.
Asemenea performanţe plasează finala dintre Steaua Bucureşti şi Dinamo Bucureşti pe primul loc în topul celor mai vizionate 3 meciuri din 2011, Finala Cupei României dintre Steaua şi Dinamo depăşind meciul dintre Bosnia Herţegovina a România din Preliminariile Euro 2012 care a înregistrat pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani 14,2 puncte de rating şi 47% cotă de piaţă, dar şi meciul difuzat de Protv din cadrul Cupei României dintre FC Braşov şi Steaua Bucureşti, aflat pe locul al treilea în topul meciurilor de fotbal din 2011, cu 11,5 puncte de rating şi 31,7% cotă de piaţă.
De asemenea, meciul dintre Steaua Bucureşti şi Dinamo Bucureşti difuzat de Protv miercuri, 25 mai a depăşit în audienţe şi Finala Campionatului Mondial din 2010 (Spania -Olanda) .