Membrii Adunării Generale a FRF au votat, miercuri, cu unanimitate de voturi, ultima ”realizare” a lui Burleanu: schimbarea identităţii vizuale a FRF. Noua siglă a FRF, înregistrată la OSIM luna trecută, este construită din imaginea stilizată a unui vultur, în culorile drapelului naţional și este însoțită de sloganul ”Mai buni împreună”.

Potrivit Gazetei sporturilor, noua mișcare de imagine ar fi costat FRF 75.000 de euro, iar parteneriatul a fost cu compania ”Brandient”, care a lucrat și la logo-ul echipei naționale. FRF a făcut economie și a împărțit cadourile participanților la Adunarea Generală în pungi cu sigla nouă lipită peste inserția siglei vechi. 

Le-a ascuns mingea

Răzvan Burleanu, care a absolvit SNSPA și are cursuri de specializare în domeniul politicilor și strategiilor de securitate, se dovedește un adevărat maestru al sloganurilor. În 2014, când a fost ales pentru prima dată, președintele FRF i-a convins pe alegători că este omul potrivit să reformeze fotbalul românesc, sub deviza „Mingea e la tine. Fă-o să conteze!”. În cinci ani, Burleanu le-a ascuns mingea. Obiectul muncii nu se mai regăsește pe noile steme ale FRF și echipei naționale.

Din 2014 și până în prezent, Federația condusă de Răzvan Burleanu a lansat mai multe campanii și sloganuri:

4 The Future – A fost prima campanie din ”era Răzvan Burleanu”. Noul președinte anunța cu fast că fotbalul românesc va beneficia de un proces transparent de selecție, iar alegerea selecționerilor va fi făcută obiectiv, doar pe baza criteriilor de performanță.

”Marea performanţă începe aici” – Liga 2 

Echipa ta, fotbalul tău” – Liga 3 

FRF a lansat în 2017 noile branduri Liga 2 și Liga 3, un proiect realizat cu asistență și finanțare din partea UEFA. Preşedintele FRF, Răzvan Burleanu, a menţionat: ”Nu este vorba doar de două identităţi vizuale, de un logo sau altul, de un slogan sau altul, ci de noi branduri care vor duce la întărirea acestor campionate”.

Creştem fotbalul românesc – sloganul noilor competiţii pentru Liga Elitelor Under 19 şi Under 17

FRF miza că prin aceste competiții juvenile va face un nou pas spre ”Dezvoltarea fotbalului juvenil și creșterea numărului de practicanți” și va îndeplini principalul obiectiv strategic ”Calificarea echipei naţionale la toate cele trei turnee finale CE 2016, CM 2018, CE 2020”, parte a Planului Strategic pentru Dezvoltarea Fotbalului din România 2015-2020, aprobat în martie 2015 de Adunarea Generală.

Transformă ulița în stadion – Proiectul FRF consacrat descoperirii noilor talente în rândul copiilor din ciclul primar din mediul rural s-a desfășurat în perioada septembrie 2015 – aprilie 2016 în 21 de județe din România, implicând referenții zonali ai FRF. Peste 1000 de elevi din ciclul primar din mai mult de 120 de unități de învățământ au fost parte a etapei pilot a programului. Filmul de promovare a fost realizat de Geometry Global.

Împreună suntem Fotbal – Răzvan Burleanu susține că este cel mai drag proiect din toate cele implementate împreună cu echipa FRF.

Performanța are viitor – Campania s-a adresat copiilor: ”Micii jucători de azi au șansa să devină marii jucători de mâine”. Cu toate astea, selecționerii loturilor naționale se plâng în continuare de aria de selecție restrânsă. În mandatul lui Răzvan Burleanu nicio reprezentativă de juniori nu s-a calificat la vreun turneu final.

FRF mai are înregistrate la OSIM și alte mărci ce-și așteaptă rândul să fie lansate: România Echipa Națională de Fotbal din 1922 sau Tricolorii din 1922.

 

Din raportul prezentat în Adunarea Generală reiese că FRF a plătit salarii de patru milioane de euro în 2018, dar are datorii de 3,142 milioane de euro.

Membrii Adunării Generale au plecat de la Casa Fotbalului cu trolere și alte suveniruri oferite de conducerea FRF.

VEZI GALERIA  FOTOPOZA 1 / 3


Citește și: OPINIE | Tolo: „Prin înlocuirea lui Tudorel Toader cu Eugen Nicolicea, PSD trece de la scrimă la un duel cu aruncătorul de flăcări”

 
 

Urmărește-ne pe Google News