Parteneriatul este valabil pentru o perioadă de doi ani, cu posibilitate de prelungire. Parteneriatul se prelungește doar în cazul calificării naționalei la Mondialul din 2018 Rusia.
Surse SportNews.ro susțin că valoarea contractului pe cei doi ani este în jur de 1,5 milioane de euro.
Federaţia a mai încheiat contracte de sponsorizare cu Bergenbier, Bancpost şi Joma.
Bergenbier – 2,3 milioane de euro în 4 ani.
Bancpost – 2,1 milioane de euro în următorii 4 ani.
Joma – Conform înţelegerii dintre FRF şi reprezentantul în România al producătorului de echipament, federaţia va primi în fiecare dintre cei patru ani de contract produse în valoare de 720.000 de euro pentru toate reprezentativele şi o sumă de 480.000 de euro cu titlu de sponsorizare.
”Federația Română de Fotbal s-a transformat într-un partener credibil și foarte activ pentru piața de business din România. Prin calitatea și numărul parteneriatelor deja semnate, FRF a demonstrat, și va arăta acest lucru în continuare, că își urmărește consecvent obiectivul strategic de a asigura cele mai bune condiții pentru performanță tuturor echipelor reprezentative și tot sprijinul necesar echipei naționale de seniori în prespectiva Campionatului European din 2016 și a Campionatului Mondial din 2018”, a precizat președintele FRF, Răzvan Burleanu.
Conducerea actuală a Federației continuă războiul de la distanță cu fostul președinte al FRF, Mircea Sandu. ”Noi ne asigurăm bugetul prin munca noastră. Nu vrem să ne atingem de banii moșteniți în conturi de fosta conducere, 4,9 milioane de euro. În 2018, când sunt următoarele alegeri vrem să fie în cont acea sumă, plus un euro!”, a dezvăluit un federal de rang înalt.
”Federația Română de Fotbal primește astăzi alături un partener deosebit de important care împărtășește valorile și principiile pe care ni le-am asumat în drumul spre performanță. Telekom România devine sponsorul principal al echipei naționale de fotbal și, astfel, confirmă viziunea noastră privind dezvoltatea fotbalului din România. Sunt convins că ne vom bucura împreună de cele mai frumoase rezultate ale tricolorilor și îi vom face pe români să fie mândri de performerii ei”, a declarat președintele FRF, Răzvan Burleanu.
Șeful de la Casa Fotbalului a mai spus: ”Valoarea contractului este confidențială, dar pot spune că este vorba despre o sumă foarte importantă. Contractul prevede și bonusuri de performanță. Așteptăm acum și rezultate sportive. Obiectivele noastre sunt calificarea la Euro 2016 și la CM 2018. Ne dorim să mergem în Franța de pe locul 1”.
”Telekom și echipa națională de fotbal împărtășesc aceleași valori: fair-play, integritate, dorința puternică de a reuși. Este o onoare să fim sponsorul principal al reprezentativei naționalei României”, a afirmat Nikolai Beckers, CEO al grupului de companii Telekom Romania.