Federația Română de Fotbal (FRF) și echipa Steaua București au primit Premiul de Excelenţă pentru implicarea în campania umanitară lansată de Fight for Life şi circuitul Superkombat, care va continua şi la gala Superkombat World Grand Prix de pe 23 mai, de la Sala Polivalentă din Bucureşti, în urma căreia o parte din încasări va fi destinată ajutorării copiilor bolnavi de leucemie internaţi la Institutul Clinic Fundeni.

În cadrul evenimentului, Eduard Irimia a fost numit Președinte Onorific al Fight For Life Charity, iar Altețele sale Regale, Prințesa Lia și Prințul Paul al României, Ambasadori. De asemenea, FRF, prin preşedintele Răzvan Burleanu şi Miodrag Belodedici, clubul Steaua, prin preşedintele Valeriu Argăseală şi Helmuth Duckadam, și Nicușor Stan, proprietarul AmbasadOr Events, au fost răsplătiţi cu Premii de Excelenţă pentru sprijnirea cauzei umanitare. Printre artistele care au susţinut evenimentul se numără Sore, Belleamy şi Francisca.

“Responsabilitatea socială este foarte importantă. Din păcate, în România există foarte mulți copii, bolnavi sau sănătoși, care au nevoie de ajutor. Îi felicit pe oamenii de la Fight for Life pentru toate acțiunile frumoase și le promitem tot sprijinul de care au nevoie din partea FRF și a echipei naționale de fotbal”, a declarat Răzvan Burleanu, președintele FRF.

La evenimentul “Fight for Life International Campaign”, organizat de Superkombat, asociația Fight for Life și Familia Regală a României, reprezentată de Altețele Sale Princiare,  Prințesa Lia și Prințul Paul al României, a avut loc şi o licitaţie caritabilă cu produse ale unor sportivi celebri precum Simona Halep, Ana Ivanovic, Alexandru Maxim şi Cristi Tănase. Cel mai scump s-a vandut o minge de tenis oferită de Simona Halep, pentru care un om de afaceri din București a plătit 2.000 de lei. Pe 23 mai, în cadrul galei de la Bucureşti, unde vor participa cei mai buni luptători români ai momentului, în frunte cu fraţii Bogdan şi Andrei Stoica, vor fi scoase la licitaţie şi obiecte care aparţin sportivilor din circuitul Superkombat, dar şi mănuşile lui Remy Bonjasky, legenda din K-1 urmând să le înmâneze personal câştigătorului.

Campaniile “Fight for Life” vor fi derulate în peste 50 de țări prin intermediul evenimentelor organizate de Eduard Irimia. “Superkombat este lider de audiență. Are zeci de milioane de telespectatori din toată lumea. Este un produs 100% românesc, creat în România. La fel și Fight for Life Charity, un ONG pe care l-am susținut încă de la începutul activității pentru că acțiunile sale umanitare s-au potrivit foarte bine cu profilul nostru. Acum, împreună, și cu sprijinul Altețelor Sale, sperăm să deschidem multe uși și să arătăm lumii întregi că și noi, românii, îi putem ajuta pe alții, nu doar să cerem ajutor”, a declarat Eduard Irimia, președintele Superkombat.

 
 

Urmărește-ne pe Google News