Marina Yachting, unul dintre cele mai renumite brand-uri premium, ce a setat standardele de calitate și eleganță sportivă din momentul în care și-a începutul povestea în Genova în anul 1878, investește în consolidarea prezenței pe piața locală, prin asocierea cu cel mai bine cotat tenismen român în clasamentul ATP la ora actuală – Horia Tecău. Acest parteneriat demonstrează planurile ambițioase pe care Marina Yachting le are pentru România. Brand-ul este prezent pe piața locală de mai puțin de jumătate de an, cu două magazine – unul în Mega Mall și cel de-al doilea în cadrul galeriei hotelului Vega din Mamaia.
Parteneriatul cu Horia Tecău a debutat printr-o sedință foto pentru colecția de toamnă-iarnă 2015. Shooting-ul a fost realizat în România. Asocierea de imagine este o premieră la nivel mondial pentru Marina Yachting și are rolul de a familiariza publicul din România cu colecțiile celebrului brand genovez, care propun piese pret-a-porter de inspirație navy pentru ținutele casual de zi cu zi.
”Parteneriatul cu Horia Tecău este o dovadă clară a faptului că România este o piață strategică pentru Marina Yachting. De aceea am investit nu doar în a aduce acest brand în România, ci și în a le confirma românilor, prin această asociere, că Marina Yachting dorește să se integreze în ADN-ul valorilor noastre, conform cărora calitatea vieții este dată de suma pasiunilor în care investim și care ne reprezintă. Este un pas curajos, completat de intenția noastră de a extinde rețeaua de magazine în viitorul apropiat, tocmai deoarece clienții noștri au înteles că Marina Yachting nu este doar pentru sailing, ci este despre libertatea de a purta cu elegantă pasiunea, în fiecare zi. Iar Horia este un exemplu perfect de cum putem face asta.” a declarat Gina Comănescu, reprezentant Marina Yachting România.
”Adevărata eleganță vine din faptul că în fiecare zi putem, prin mici detalii, să ne manifestăm pasiunile. Marea m-a fascinat întotdeauna prin respectul pe care îl impune și prin maiestuozitatea ei. Plecând de la această convingere, asocierea cu Marina Yachting a fost naturală, acest brand întruchipând toate atributele pe care vreau să le transmit la rândul meu publicului din România”, a declarat Horia Tecău.
Marina Yachting este prezent în 11 țări în întreaga lume cu 35 de magazine. Cele două magazine din România au o suprafață totală de peste 210 metri pătrați. Pentru anul 2016, Marina Yachting plănuiește consolidarea prezenței locale cu cel puțin încă un magazin.
Despre Marina Yachting
Cu rădăcini care merg până în secolul XVIII, la Genoa, unul dintre cele mai aglomerate porturi din Europa, brand-ul Marina Yachting combină stilul modern italian cu inspirația și tradiția istoriei sale în arta navigației autentice. Celebra jachetă cu doi nasturi setează standardele unui stil unic, combinat cu funcționalitatea sa pe mare. Marina Yachting este un brand cu inspirație marină, pozitionat in segmentul high-end de îmbrăcăminte casual, ce setează standardele de calitate și eleganță sportivă începând cu 1878 și până astăzi.
Sloganul brandului este “The Original Italian Marine Lifestyle Brand Since 1878”.