Deşi se află pe primul loc în ierarhia WTA, Halep este pe cale să-și piardă principalul sponsor. Potrivit tennis.life, Adidas şi campioana României nu au ajuns la un numitor comun privind suma de bani pe care Simona urma să o încaseze în 2018.
Ilie Năstase este, de 40 de ani, imaginea Adidas în România, iar ”Libertatea” i-a solicitat astăzi să limpezească ”subiect Halep”: ”Încă se poartă negocieri, din câte știu. Nu au renunțat încă la ea (n.r. – Simona), dar Adidas are prea multe jucătoare de tenis pe care le reprezintă în acest moment: Muguruza, nemțoaica (n.r. – Kerber), Ostapenko… Și de-asta sunt problemele astea. Însă n-o vor lăsa așa ușor să plece, doar este numărul 1 în lume. Se mai discută, dar, mai mult nu știu, întreabă-l pe Țiriac, el se ocupă de problema asta. Țiriac manageriază problema. El și cu Virginia Ruzici”.
”Nasty” a mers ieri la Parlament, unde a stat umăr la umăr alături de Simona Halep, Ion Țiriac, Florin Segărceanu și de noul manager ai numărul 1 WTA, Cosmin Hodor, ales după anunțul făcut de Lavinia Chican. Sportiva a susținut cauza revenirii Arenelor BNR în circuitul sportiv național.
Apoi, Ilie Năstase s-a dus la lansarea cărții lui Petre Roman. ”Scrie și tu acolo o dedicație, că te-am ajutat să vinzi multe cărți”, l-a îndemnat pe primul lider ATP pe primul premier al României post-comuniste.
Ilie Năstasea vândut 20 de milione de perechi de încălțăminte
Ilie Năstase este de peste 40 de ani imaginea Adidas. Horst Dassler, fiul lui Adi Dassler, făcea o mutare îndrăzneaţă, în 1973. Deşi multe voci i-au şoptit lui Horst că Ilie Năstase ar reprezenta o mutare neinspirată pentru Adidas, fiul fondatorului companiei avea să pună parafa pe contractul lui ”Nasty”. Tenismenul care avea să devină numărul unu mondial primea de la Adidas 5.000 de dolari anual (aproximativ 28.000 de dolari în zilele noastre), pe o perioadă de patru ani.
Adidas a vândut peste 60 de milioane de perechi de încălţăminte, care purtau numele lui Ilie Năstase (20 de milioane) şi Sam Smith (40 de milioane) atât timp cât cei doi au fost în activitate.
În 2011, Adidas îl suna pe Nasty pentru a face un model de tricou personalizat cu degetul mijlociu îndreptat spre arbitri, pe vremea când tensimenul român încă activa. Cum Nasty le-a dat “ok-ul” celor de la Adidas, compania a început producţia. Tricourile apar pe diferite site-uri cu articole vestimentare de unde pot fi achiziţionate.
Pe Simona, Adidas o încalță și o îmbracă din 2014
Firma germană o îmbrăca pe Simona Halep din 2014, ea purtând pentru prima oară un astfel de echipament la meciul de Fed Cup, cu Serbia. Parteneriatul părea să fie unul de tip win-win, însă cele două părţi nu au ajuns la un consens privind noul contract.
Din informaţiile oferite de sursa citată, nu se specifică foarte clar care au fost cauzele rupturii, însă există zvonuri că Simona a fost considerată „marketabilă” până la un punct. În sensul în care cunoscutul brand nu voia să ridice suma alocată până în prezent, chiar dacă Halep a ajuns pe primul loc în ierarhia WTA.
În aceste condiţii, Halep îşi caută deja un nou sponsor de echipament, iar această misiune nu ar trebui să fie una foarte dificilă, având în vedere că vorbim de numărul unu în lume. Anterior contractului cu Adidas, Simona a purtat echipament Lacoste.
„No comment”, a fost mesajul managerului Simonei, Virginia Ruzici, când a fost contactată de sursa mai sus menţionată pentru a confirma ruptura cu Adidas.
Potrivit informaţiilor din piaţă, Halep şi firma de echipament sportiv se înţeleseseră în aprilie 2014 pentru o sumă de 1 milion de euro pe an. Suma pare una impresionantă, însă Murray, de exemplu, câştiga anual de 6 ori mai mult de la acelaşi sponsor (între timp, britanicul are la rândul său un nou sponsor).
Relații glaciale cu Sorana
Simona Halep nu are prea multe prietene în circuit. Și, oricum, acestea nu sunt românce. „Nu vorbesc deloc cu Sorana. Suntem colege, dar nimic altceva. N-ar avea de ce să mă deranjeze că e aşa bună prietenă cu Jelena Ostapenko”, a spus Halep la Digi Sport, la începutul lunii decembrie.
Invitată la emisiunea „Digi Sport Matinal”, Sorana Cîrstea a vorbit la rândul ei despre relaţia pe care o are cu cea mai valoroasă jucătoare de tenis a României.
„Relaţia mea cu Simona e una de respect, de profesionalism. Nu suntem prietene, să ieşim la masă, să ne trimitem inimioare, însă de fiecare dată când ne vedem, mai ales că stăm în acelaşi complex şi mergem la aceeaşi sală, ne salutăm, vorbim. Ne respectăm la turnee, ne urăm baftă. E o relaţie de respect şi colegialitate, nu de prietenie”, a spus Sorana, aflată pe locul 37 în lume.