O data cu apropierea finisului turneului final, magazinele din Germania incearca sa scape de stocurile de produse cu sigla Campionatului Mondial. Se fac reduceri masive!
Experta in a scoate bani de pe urma fotbalului, FIFA a comandat sute de mii de produse cu marca CM 2006. Toate au elemente de siguranta, pentru a nu putea fi contrafacute si au fost scoase pe piata cu cateva zile inainte de startul Mondialului, la preturi piperate. Un tricou original al oricarei echipe a costat 50 de euro, iar imprimarea numelui jucatorului favorit – 25 de euro; un tricou normal, cu insemnele CM 2006, il luai de la 12 euro, o cana – 12 euro, replica mingii oficiale – 25 de euro. Cum din competitie s-au scurs 56 de meciuri, ramanand doar 8 si cum majoritatea suporterilor au plecat acasa, magazinele din Germania au dat startul la reduceri. Toate produsele sunt acum mai ieftine cu peste 50%.
E un fapt putin ciudat, pentru ca in competitie au ramas echipele cu cei mai bogati suporteri, gen Franta, Germania, Italia sau Portugalia, care pot cumpara produse la preturi mici. De cealalta parte, amaratii de angolezi, ghanezi, iranieni sau togolezi, veniti in numar destul de mic din cauza problemelor financiare din tarile lor, au fost nevoiti sa-si achizitioneze produse la preturi foarte mari.