Inaugurarea simbolului #EuroBasket2017 a avut loc la nivel internațional simultan în toate cele 4 orașe europene în care se va desfășura Campionatul: Cluj-Napoca (România), Istanbul (Turcia), Helsinki (Finlanda) și Tel Aviv (Israel).

Semnul gigant are 16 metri lungime, 2 metri înălțime și cântărește aproximativ 4 de tone. În Cluj-Napoca, Federația Română de Baschet (FRB) și Primăria Municipiului Cluj-Napoca, organizatorii locali, au amplasat construcția în capătul bulevardului Eroilor, în zona Monumentului Memorandiștilor, un loc de importanță istorică.

VEZI GALERIA  FOTOPOZA 1 / 3

Cu această ocazie, semnul #EuroBasket2017 devine un loc de întâlnire pentru clujenii pasionați de baschet – al doilea cel mai popular sport din România, după numărul sportivilor legitimați. În așteptarea EUROBASKET 2017, trecătorii sunt încurajați să se fotografieze cu hashtag-ul gigant și să-și posteaze selfie-urile pe paginile de facebook folosind hashtag-ul internațional #EuroBasket2017.

EUROBASKET va începe pe 31 august 2017 și va avea loc și în România, orașul selectat pentru disputarea meciurilor fiind Cluj-Napoca. Este pentru prima dată în ultimii 30 de ani când România va juca la EUROBASKET, acesta urmând să fie cel mai important eveniment sportiv organizat până acum în țara noastră.

Bilete la vânzare, de pe 29 septembrie

În România, biletele la EUROBASKET 2017 vor fi puse în vânzare începând cu 29 septembrie 2016, iar în noiembrie 2016 vor fi anunțate echipele cu care România va juca în grupă, în urma tragerii la sorți.

“EuroBasket2017 este o oportunitate extraordinară atât pentru baschetul românesc, cât și pentru România și sportul românesc în general, acest campionat fiind un eveniment sportiv major, al doilea după turneul de fotbal european. Suntem onorați că mulțumită încrederii acordate de Federația Internațională de Baschet suntem acum parte din acest moment istoric, în care baschetul de performanță se întoarce în România. Pornim cronometrul până la startul EUROBASKET 2017: urmează 365 de zile de pregătiri intense, în așteptarea echipelor europene care vor veni în România să joace”, declară Horia Păun, Președintele Federației Române de Baschet.

În acest context, special pentru a marca pregătirea pentru campionat și pentru a lansa un mesaj despre faptul că baschetul românesc prinde aripi și a pornit pe Drumul performanței, Federația Română de Baschet a lansat recent identități oficiale de brand pentru naționale, pentru prima dată în istoria de 85 de ani a baschetului românesc. Astfel, echipa de baschet masculin a României a devenit „Vulturii” și echipa feminină „Acvilele”, simboluri care exprimă valori precum agilitatea, curajul și înălțimile. Însemnele noii identități se vor regăsi și pe echipamentul jucătorilor. Identitatea de brand este completată și de un imn – melodia ”Tot Mai Sus”, semnată GuessWho feat DeMoga, care va fi difuzată la fiecare intrare în teren a jucătorilor naționalelor.

 

 
 

Urmărește-ne pe Google News