Pe durata înțelegerii, care se întinde pe 4 ani, Țiriac Auto se angajează să pună la dispoziția federalilor o flotă de 18 automobile (de asemenea, din câte se știe, colaborarea are și o componentă financiară, nu doar una de suport logistic). Astfel, fiecare departament de la ”Casa Fotbalului” va avea la dispoziție cel puțin două mașini de serviciu, susțin surse din cadrul companiei lui Țiriac! S-a făcut inclusiv repartizarea lor.
”Charlie” a ales să sufere în tăcere!
Vor primi mașini ”greii” Răzvan Burleanu, Gabriel Bodescu și Radu Vișan, deși cel de-al doilea n-ar avea nevoie de așa ceva (se ”dă” când cu un ML, când cu un CLK, fiind fan înrăit al mărcii Mercedes), dar și foști fotbaliști ajunși, fie rămași în administrație din ”era Mircea Sandu”, precum Aurică Țicleanu, respectiv Miodrag Belodedici. În cazul lui Belo, gestul se impunea. El conducea un Opel Astra, după ce Mercedesul primit de ca urmare a calificării la Cupa Mondială din 1994 a fost vândut, fiind acum în proprietatea antrenorului sibian Viorel Hizo – AICI, dezvăluirile făcute de către SportNews)
Însă, un fost component al Generației de Aur, prezent cu naționala la glorioasa Cupă Mondială din 1994, nu va beneficia de limuzină. Este vorba despre marginalizatul Jean Vlădoiu, care nu va conduce Mercedes federal. Deși este supărat din cauza acestui fapt, ”Charlie” nu vrea să arate public asta, deoarece vrea să rămână cu orice preț la FRF, unde se ocupă de așa-zisul Fan Club al naționalei. Cu prima ocazie, piteșteanul a avut grijă să se pună bine cu noua conducere a FRF și s-a declarat împotriva lui Gică Popescu, dușmanul lui Răzvan Burleanu (AICI, detalii).
Oficial, Vlădoiu ar fi refuzat mașina, pe motiv că are automobil propriu și nu dorește să se lege la cap. Argumentul acesta nu a fost folosit și ceilalți angajați ai federației aflați în situația lui.