Transferul verii pen­­tru dinamovişti, mij­locaşul Julio Cesar, ca­re în trecut a evoluat pentru mai multe e­chipe titrate din Eu­ropa, precum Real Ma­­­drid, AC Milan sau Sporting Lisabona, s-a lovit la venirea sa în Bucu­reşti de o proble­mă de a­dap­tare.

Nu s-a înţeles cu sponsorul echipei

Da­că la ob­ţinerea unei lo­­­cuinţe spaţioa­se pen­tru fotbalist, o­fici­alii clubului s-au des­curcat de minune, nu acelaşi lucru s-a în­tâm­plat şi atunci când s-a pus problema de a pu­ne la dispoziţie o ma­şină pentru brazi­lian şi fa­milia lui. Deşi sponso­rul auto oficial al clu­bului Dinamo e compania ni­ponă Hon­­­da, din mo­tive neştiute, Julio Ce­sar nu a ajuns la o înţe­legere cu fir­ma res­pec­tivă şi a a­pe­lat la Ci­troën Ro­mâ­nia pen­­­tru a intra în po­se­sia unui auto­mo­bil pe care să-l fo­lo­seas­că în perioada de­rulării contractului său cu Dina­mo.

Cei de la Ci­tro­ën i-au pus imediat la dispoziţie mij­lo­ca­şu­lui dinamovist un Ci­troën C4 Picas­so, fă­cându-se deja două săptămâni de când Ju­lio Cesar cir­culă prin Bucureşti la bordul unei astfel de ma­şini. În perioada i­me­diat următoa­re, brazi­lianul va sem­na un parteneriat de i­ma­gine cu Citroën, ca­re îi va da, pe o pe­ri­oa­dă nedeterminată, un Ci­tr­o­ën C Crosser, mo­­del pe care l-a pri­mit, re­cent, şi vedeta postului tv Acasă, Ca­­bral. Julio Cesar nu e singurul dinamovist care a semnat un par­­teneriat de imagine cu o firmă auto, în a­ceeaşi situaţie a­flân­du-se şi portarul Bog­dan Lo­bonţ, care conduce un Mit­su­bishi Evo Lancer.

 
 

Urmărește-ne pe Google News