Kristalina Stefanova a început driftul în urmă cu doi ani, fiind inițiată chiar de tatăl ei, cei doi concurând de altfel pe aceeași mașină, un Nissan 200SX RS13 cu motor V8, un adevărat monstru care dezvoltă nu mai puțin de 550 de cai putere

”Atât tata, cât și mama, sunt alături de mine în permanență și mă susțin. Tata este cel care mi-a insuflat pasiunea pentru drift, dar mama este cea care e în permanență acolo când am nevoie. Este sprijinul nostru la fiecare etapă”, a spus frumoasa bulgăroaică.

Kristalina si tataIcon photoVEZI GALERIA  FOTOPOZA 1 / 5

Kristalina luptă pentru titlu cu un student la drept

Aceasta este lider în Campionatul Național, la Divizia Debutanți, acolo unde va da lupta finală cu un tânăr student la drept, Cătălin Olteanu, al cărui tată este și el pilot de drift. Kristalina are 308 puncte, în timp ce Cătălin a adunat 293. În drift, învingătorul unei etape obține 100 de puncte, la care se adaugă alte maximum 10 puncte în funcție de clasarea în calificări.

Călin Georgescu, retorică pe placul lui Vladimir Putin: „România nu are obligații față de NATO”
Recomandări
Călin Georgescu, retorică pe placul lui Vladimir Putin: „România nu are obligații față de NATO”

”Ar fi o onoare să devin campioană”

„Îmi place mult în România, e primul campionat la care iau parte și ar fi o onoare să devin prima campioană din istoria driftului românesc la debutanți”, a mai declarat Kristalina, care a reușit să ridice publicul în picioare la fiecare etapă la care a participat în România.

::placeholdeR–>

La Divizia Pro, tatăl Kristalinei, Krasimir, ocupă locul secund în clasamentul general, iar lupta o va da cu un alt conațional, Stefan Stefanov, dar și cu românii Iulian Jumuga și Sorin Ene. Va fi pentru prima oară când campionul driftului va fi recunoscut oficial de către autorități.

”Deja mă simt de-a casei, am și învățat câteva cuvinte în română”, a mai declarat cea mai tânără femeie-pilot de drift din Europa.

 
 

Urmărește cel mai nou VIDEO

Google News Urmărește-ne pe Google News