Pentru acest an, premiera absoluta a fost speciala Santa, desfasurata noaptea, in prima etapa. Temerile privind securitatea concurentilor si a spectatorilor au fost invinse, spectacolul fiind la inaltime. Victoria a revenit echipajulului Titi Aur – Silviu Moraru (Seat Cordoba), care astfel a reusit sa anuleze avantajul obtinut de Bogdan Marisca – Sebastian Itu (Mitsubishi Lancer) din prologul raliului. Surpriza placuta avea sa vina din partea lui George Morar, care a obtinut al treilea timp absolut si primul la grupa N, confirmandu-si astfel valoarea si preferinta pentru raliurile pe macadam. „Bila neagra” au primit-o problemele – parca interminabile – de servodirectie ale masinii Hyundai Accent, pilotata de Mihai Leu, care practic l-au scos din joc, a doua oara consecutiv, in primele faze ale unei competitii.
Ziua secunda avea sa debuteze nefericit pentru Marisca si Morar. Ambii au pierdut timp cu pene de cauciuc, Morar irosind doua minute si ajungand pe locul 10 la general. In frunte, Titi Aur si-a continuat seria succeselor in probele speciale, dar nici el nu a fost scutit de griji. Ca si in 2001, dar de data aceasta pe puntea spate, fuzeta dreapta s-a rupt. Spre deosebire de anul trecut, echipa tehnica a fost in masura sa improvizeze, in prima faza, iar apoi sa remedieze defectiunea, astfel incat Titi si Silviu au trecut primii linia de sosire. „A fost o victorie muncita de intreaga echipa si sunt bucuros ca am obtinut-o. Raliul s-a dovedit un test foarte dificil, dar organizarea lui mi-a placut. Pentru ca sunt un fan al macadamului, cred ca Raliului Romaniei ar putea fi gazduit in viitor la Sibiu”, a declarat campionul.
Dupa o evolutie rapida si exacta, in care au imbinat viteza cu evitarea riscurilor inutile, Dan Gartofan si Mita Lazarescu au obtinut locul secund la general si inca o victorie la grupa N. In drumul spre aceasta performanta, brasoveanul a castigat doua speciale si a recunoscut, cu fair-play, ca a beneficiat si de noroc.
Pozitia a treia avea sa fie o noua surpriza placuta. La prima evolutie pe macadam, Emanuel Ilina a reusit o cursa fara greseala, dovedind potential. Recunoscand ca nu s-a asteptat la un astfel de rezultat, Ilina devine unul din principalii protagonisti la grupa N, dupa Gartofan si Morar. Ultimul, dupa problemele avute, a reusit sa remonteze pana pe locul cinci. Dupa ce a rupt o planetara pe spate, Bogdan a incercat sa continue, dar daunele au fost prea serioase, lucru care l-a obligat la abandon in ultima proba.
Prin a cincea victorie din 2002, Titi Aur se apropie de al saptelea trofeu national. Cel mai valoros pilot roman mai are nevoie de doua puncte pentru a transa campionatul.