Este de aşteptat ca această idee să nu fie pe placul suporterilor, însă cei de la firma care îi îmbracă pe ”catalani” au mizat pe faptul că echipamentul este mult mai dinamic şi i-au convins deja pe oficialii clubului catalan. Noul design al tricoului de joc a apărut marţi dimineaţa pe www.sport.es, site-ul ziarului catalan Sport.

De la înfiinţare, în 1899 FC Barcelona nu a avut niciun sponsor pe tricou. Din 2006, Barca a inscripţionat pe tricouri logo-ul UNICEF, catalanii plătind anual 1,5 milioane de euro pentru acest lucru. După cinci ani, însă, Barcelona a decis să-şi vândă tricoul unui sponsor. Este vorba de Qatar Foundation, o companie non-profit care se dedică educaţiei şi cercetării ştiinţifice în Orientul Mijlociu.

Jucătorii, în frunte cu Lionel Messi nu şi-au spus încă părearea despre noul echipament.

 
 

Urmărește-ne pe Google News