După primele doua raliuri din acest sezon, în Insulele Azore şi în Insulele Canare, la care au luat startul in IRC, Marco Tempestini şi Dorin Pulpea se află pe locul 4 în clasamentul general din IRC Production Cup cu 18 puncte, la egalitate cu Kelly Donagh şi Silva Sergio. Turul Corsicii, etapa a patra din Intercontinental Rally Challenge, se va desfăşura în perioada 10 – 12 mai şi este unul dintre cele mai dificile raliuri pe asfalt din lume. ”Dupa Monte Carlo, unde trebuie să luăm în calcul şi condiţiile meteo, cred că Turul Corsicii este cel mai greu raliu pe asfalt. Drumurile înguste de pe insula au pus probleme multor piloţi în istoria acestui raliu, dar tocmai de aceea mi-am dorit foarte mult să particip la această etapă. Este un raliu lung, iar obiectivul nostru este să terminăm in puncte”, a spus Marco Tempestini, înaintea plecării spre Corsica.
Turul Corsicii este inclus pentru a doua oara în calendarul Intercontinental Rally Challenge şi va avea 14 probe speciale cu o lungime totală de 318,23 kilometri fiind cea mai lungă etapă, de până acum, din acest sezon. Luptă în IRC Production Cup va fi una extrem de disputata ţinând cont ca la start se vor afla Andreas Aigner, Toshi Arai şi Jarkko Nikara, toţi trei sustinuţi de echipa de uzina Subaru, dar şi François Delecour, rivalul din competiţia internă şi câştigător al raliului în 1993, pe un Renault Mégane RS. Cu acelaşi model vor concura si Manu Guigou si Robert Consani, liderul clasamentului general din IRC Production Cup.
Cunoscut si ca ”Raliul celor 10.000 de viraje”, Turul Corsicii a început oficial joi, 10 mai, la Ajaccio si se va termina sâmbătă, 12 mai, la Bastia, în nordul insulei. ”Va fi un adevarat tur de forţă, cu probe pe asfalt virajate şi foarte înguste. Experienţa adunată până acum ne va ajuta să găsim cele mai bune solutii şi pentru această etapă şi sunt sigur că putem obţine un rezultat bun aici dacă nu apar probleme tehnice”, a spus şi Dorin Pulpea, copilotul echipajului Napoca Rally Academy.