Dacă cei mai mulţi dintre fotbalişti sunt pasionaţi de maşini şi concurează la capitolul „cei mai puternici” sau „cei mai scumpi bolizi”, alţii îşi aleg alte modalităţi de a ieşi în evidenţă. Atacantul naţionalei şi al lui VfB Stuttgart, Ciprian Marica, a ales să se plimbe pe două roţi. Marica deţine de aproximativ un an o motocicletă, însă şi-a ţinut pasiunea ascunsă de ochii lumii, asta şi pentru că are un motiv întemeiat. Cu toate că îi place mersul pe motor, Marica se teme să iasă prea des cu „bijuteria” sa, deoarece este foarte puternică şi destul de periculoasă, în cazul unui conducător mai puţin experimentat.
Fotbalistul şi-a achiziţionat o motocicletă de 300 de cai putere, un model pe care a fost nevoit să-l comande, din simplul motiv că astfel de vehicule pe două roţi nu sunt produse în serie aproape niciodată. Preţul unei motociclete de o asemenea putere variază între 100.000 şi 250.000 de euro. Se pare că Marica nu a ezitat, totuşi, să o plimbe pe prietena sa, Doriana, într-o scurtă cursă de senzaţii tari, prin Stuttgart. De altfel, atacantul a şi postat, pe pagina sa de hi5, o fotografie a sa, alături de iubită, în care amândoi poartă căşti de motociclişti.
Cele mai tari «bijuterii» pe două roţi
Ciprian Marica se poate mândri că are una dintre cele mai performante motociclete. Printre cele mai scumpe motoare cu care concurează bolidul internaţionalului român este MV Agusta F4 CC, creată de Claudio Castiglioni, care costă 134.000 de euro, este echipată cu un motor în patru cilindri, de 1.078 cmc, 200 de cai-putere şi depăşeşte 300 km/h. Totuşi, vedeta este MTT Turbine Super-Bike, considerată cea mai puternică motocicletă produsă în serie, care dezvoltă 300 de cai-putere şi depăşeşte 500 km/h. „Bijuteria” are aproximativ aceleaşi dotări ca şi cea a lui Ciprian Marica şi costă 150.000 de euro.