Germana de Fotbal (DFB) a omis sa caute daca domeniul este liber, operatiune care ar fi costat numai 35 de euro. in aceasta situatie, pentru promovarea lui Goleo, mascota CM din 2006, trebuie gasita o alta adresa de internet, intrucat versiunea austriaca „goleo.at” este rezervata de un sex-club care furnizeaza informatii si filme in 18 limbi de circulatie internationala.
Ofiterul de presa al DFB, Jens Grittner, a declarat pentru „Berliner Zeitung”: „Goleo nu va avea propria sa pagina de Internet intrucat este prea scump. Nu vom castiga bani promovand mascota asa, in schimb sex-clubul austriac va avea de castigat din aceasta asemanare”. Contactati de ziaristii germani, conducatorii respectivului sex-club au refuzat sa faca orice fel de declaratie pe marginea acestui subiect.
De la lansarea care a avut loc cu putin timp in urma si pana acum, leul Goleo a fost luat mai tot timpul peste picior de presa germana. Nu poarta traditionalii Hosen (n.r. pantaloni de piele specifici nemtilor), are numele asociat cu placerile trupesti.
Culmea, o mascota care se preconizeaza ca va avea o uriasa cerere la copii si de pe urma careia se spera un profit de 1,6 miliarde euro.