Vlad Cosma și Florin Tincescu sunt piloţii Napoca Rally Academy care vor concura duminică la Soapbox Race. “Alegerea a fost relativ simplă. Când am văzut că cei mai ţăcăniţi trebuie să câştige, opţiunea noastră a fost clară. Poate Danny Ungur ar fi intrat în discuţie, dar fizicul nu-i mai permite”, a spus Marco Tempestini.

Conform regulamentului, maşina a fost dezvoltată în atelierele NRA de la Piteşti şi tocmai de aceea alegerea piloţilor Vlad Cosma și Florin Tincescu s-a dovedit extrem de inspirată. “Am recreat un model Dacia 1310 de curse, dar nu are nimic original pe ea. Toate piesele sunt cumpărate de la samsarii de pe lângă uzină sau din talcioc”, ne-a dezvăluit unul dintre mecanici, sub protecția anonimatului.

Vlad Cosma, campion în Cupa Dacia, și Florin Tincescu, vicecampion în Cupa Dacia, nu au avut programată încă nicio sesiune de teste. “Cele două departamente, de design şi tehnic, se află la Cluj şi respectiv la Piteşti. Din păcate, în ultimele zile, conexiunea la internet nu a funcţionat, aşa că nu ştim exact dacă elementele de design au fost asamblate perfect. Va fi o surpriză şi pentru mine”, a spus Vlad Cosma, pilot care se antrenează pe simulator pentru competiție.

Tot în faţa televizorului se antrenează și Florin Tincescu. “Am ales să mă uit la cele două curse din campionatul FIA GT desfăşurate la Bucureşti. Cred că aşa pot învăţa cel mai bine traseul pentru că nu avem în program nicio sesiune de recunoaşteri”, a spus juniorul care, anul acesta, concurează în Campionatul European de Raliuri.

Inginerii din departamentul tehnic au o mare problemă în acest moment pentru că cei de la design nu au prevăzut niciun spaţiu pentru motor. “Suntem în urmă cu asamblarea pentru că nu există spaţiu pentru motor şi la noi toate maşinile de curse trebuie să aibă motor. Sunt sigur că vom avea totul gata la timp”, a spus unul dintre mecanici.

RB Soapbox Race se va desfăşura duminică, de la ora 13, pe Calea 13 Septembrie, iar printre favoriți se numără echipajele Napoca Rally Academy, Dracula Box, Jamaica Bob, Melcul Turbo sau Carul cu Boi a lui Grigorescu. “Din păcate, tunelul de vânt din Piteşti este închis şi nu vom mai avea timp să facem testele aerodinamice. Am mai luat puţin din pilă şi am îndreptat din ciocan unde era cazul. Sunt sigur că invovaţiile tehnice vor face diferenţa până la urmă”, a mai adăugat și Văru Nicu, responsabilul de proiect.

 
 

Urmărește-ne pe Google News