Într-un editorial publicat luni în versiunea online, ziarul O Globo consideră că jucătorul de 26 de ani „şi-a tras din nou un glonţ în picior” cu acest video realizat pentru o marcă de aparate de ras, difuzat duminică seara pe reţelele de socializare.
În această reclamă, cel mai scump jucător din istorie apare în prim-plan, în negru şi alb, şi spune că se confesează „cu inima deschisă”, la câteva săptămâni după ce Brazilia a fost eliminată de Belgia în sferturile de finală ale Mondialului 2018.
„Puteţi crede că am exagerat şi uneori este adevărat că exagerez, dar adevărul este sufăr pe teren. Şi mă puteţi crede. Am avut nevoie de mult timp pentru a accepta criticile. Şi asta a durut mai mult decât orice pas cu glezna mea operată. Am căzut, dar numai cei care cad se pot ridica din nou”, a declarat Neymar.
Majoritatea internauţilor care au postat comentarii pe pagina de Twitter a lui Neymar s-au îndoit de sinceritatea jucătorului.
„Chiar eu, care sunt fan de la început, nu reuşesc să înghit acest text care nici măcar nu e scris de el”, a afirmat de exemplu @guilhermec021.
„După aceste cuvinte ‘sincere scrise de redactorul agenţiei de publicitate a @GilletteBR şi citite de @neymarjr, am luat o decizie: voi lăsa să-mi crească barba”, a spus @eduardobarao.
„‘Puştiul Ney face un pas înainte în ce priveşte transformarea sa completă într-un produs şi doi paşi în ce priveşte trecerea sa de la copilărie la vârsta adultă”, estimează editorialul O Globo.
Site-ul brazilian Meio e Mensagem, specializat în publicitate, consideră că Gillette „şi-a asumat un risc” cu acest video şi a comparat situaţia lui Neymar cu cea a jucătorului american de golf Tiger Woods, care a fost părăsit de mulţi sponsori, dar susţinut de alţii după un scandal sexual în 2010.