Valencia este locul ales de BMW pentru lansarea noului monopost, cel cu care compania germana va aborda sezonul 2006 al Formulei 1.
Este prima masina conceputa dupa ce constructorul bavarez s-a separat de team-ul lui Frank Williams si a cumparat echipa lui Peter Sauber. Daca bolidul a fost dezvaluit presei ieri, pe circuitul Ricardo Tormo, luni seara a fost prezentata noua colectie de haine, cea care va reprezenta imaginea BMW Sauber, imbracaminte ce va fi purtata atat de componentii echipei, cat si de fanii gruparii.
La evenimentul ce a avut loc la “Ciudad de las Artes y las Ciencas” au fost prezenti, pe langa ziaristi si invitati speciali, cei trei piloti – germanul Nick Heidfeld, canadianul Jacques Villeneuve si polonezul Robert Kubica -, precum si directorul Mario Theissen.
Onoarea de a lansa noua colectie BMW Sauber i-a revenit manechinului brazilian Alessandra Ambrosio.
Practica este una obisnuita pentru echipele de Formula 1, fiecare grupare avand propria sa linia de haine. Acestea sunt identice cu cele purtate de pilotii si de staff-ul de conducere, iar comercializarea se face fie prin site-urile de Internet ale echipelor, fie prin standurile de merchandising care sunt deschise la circuitele unde au loc etapele din calendarul Formulei 1.