Echipajul a reușit să fie cel mai rapid pe câteva probe speciale și într-un clasament neoficial al timpilor obținuți de piloții români și cei maghiari la această categorie. În plus, echipajul George Grigorescu – Petru Paler a izbutit o remarcabilă clasare cu Renault Clio R3 (2 roți motrice) pe locul 4 în clasamentul general.
După excelentul rezultat din dramaticul Raliu al Sibiului, primul raliu pe macadam la care George a luat startul după o absență de cinci sezoane, a urmat provocarea de la Arad. Soluția noului copilot a venit chiar din partea unuia din membrii echipei, Petru Paler fiind un colaborator al Mach1 Sport Management pe partea de logistică în proiectul Cupa Dacia.
Raliul Aradului este unul rapid, cu traseu îngust, vârfuri de pantă și viraje mascate în pădure, în care cea mai mică greșeală poate fi sancționată aspru prin ieșiri în decor, pilotul trebuind să aibă încredere „oarbă” în dictarea copilotului. „A fost un raliu foarte dificil, însă deosebit de frumos, în care am reușit să intrăm în ritm destul de repede în ziua a doua. Am reușit o bună setare a suspensiei care a funcționat eficient și mi-a dat încredere să-mi eliberez pilotajul pe virajele de viteză mare unde încă aveam rezerve considerabile. Nu am fost scutiți nici de mici emoții „electrice” care au început să zăpăcească tabloul de bord”, a declarat George Grigorescu.