Cei care au prins sau nu Generația de Aur o știu și acum bine. Iar pe acea vreme nu exista Facebook, nu erau rețele sociale, nu erau like-uri. Era doar fotbal transparent pe teren, iar lucrurile din spate erau mai puțin știute.
Like-uri de pe vremea când nu existau like-uri
Pe repede înainte, ne aflăm în anul 2016. Totul a fost șters precum o mobilă cu o cârpă de praf. Totul este acum pe rețelele sociale, totul se știe, la totul se dă like. La tot, mai puțin la ceea ce se petrece pe teren. Jucătorii actuali fac parte din Generația Facebook, dar like-urile lor de azi înseamnă mult mai puțin decât aprecierea noastră pentru Generația de Aur.
Cupele Mondiale din 1990, 1994 și 1998 au fost rezultatele de aur ale Generației de Aur încheiate cu EURO 2000, ultimul turneu european la care tricolorii au obținut patru puncte într-o grupă cu Anglia, Germania și Portugalia. Iar pentru aceste rezultate, bătrânul Hagi primea Like-uri pe când Facebook-ul nici măcar nu exista ca idee în capul lui Mark Zuckerberg! Cu toate acestea „Regele” a adunat pe Facebook aproape 1 milion de like-uri.
Hagi, campionul like-urilor
Actualii membri ai Generației Facebook convocați la EURO 2016, adunați, nu au nici măcar o jumătate din like-urile lui Hagi!
Cele mai multe din actuala echipă le are Alexandru Chipciu – 197.736, urmat de Ciprian Tătărușanu cu 174.480. Mutu, un talent hulit, dar un membru de bază în echipa generației intermediare, a adunat aproape 400.000 de like-uri, la fel ca și Marica, salvat prin neconvocare de rușinea de la EURO